فروش کارتن فلکسو در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


با دستگاه فلکسو می توان بر روی محصولات زیر انواع طرح های سفارشی و خاص مشتری را چاپ زد. مواردی که ذکر می کنیم تنها بخش کوچکی از کاربردهای این دستگاه می باشد و هر روز با پیشرفت تکنولوژی به قابلیت های این دستگاه هم اضافه می شود‌.

فلکسو یک چاپ با فشار بالا است. که سطوح رنگی و غیر رنگی در ارتفاع های مختلفی از هم قرار دارند همچنین برای چاپ تمامی بسته بندی ها است.فاده می شود. در واقع اینطور می توان بیان کرد که متریال های مختلفی از بسته بندی های اولیه و ثانویه، را می توان به صورت محدود یا نامحدود چاپ کرد. برای چه اقلامی می توان از این نوع چاپ است.فاده کرد؟

در این دستگاه واحد های چاپ به صورت عمودی و جدا از هم قرار گرفته اند. روش چاپ با این دستگاه به این صورت است. که با هربار چاپ، میزان فشار مشخصی روی دستگاه وارد می شود. به همین علت معمولا از این روش برای چاپ روی سطوحی با ضخامت بالا است.فاده خواهد شد. جالب است. بدانید چاپ فلکسو ایستاده اولین دستگاهی بود که برای این نوع چاپ به وجود آمد.



( فروش ) های دیگر