مشاوره و اجرا کارتن فلکسو در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


چاپ سیلک دستی روی کارتن می تواند در کنار روش چاپ فلکسو به آماده سازی کارتن های بسته بندی کمک کند. البته تصمیم گیری برای نوع چاپ به نوع کارتن، میزان بودجه و شرایط شما وابسته است.. چاپ کارتن گزینه مناسب تری در مقایسه با دیگر شیوه های چاپ به نظر می رسد.

فلکسو یکی از برجسته ترین و ساده ترین روش های چاپی است. که در آن از سیستم های مرکب دان است.فاده می کنند از یک سیستم تغذیه ای که به شکل رول است. است.فاده می شود. در این نوع چاپ از کلیشه لاستیکی که دارای طرح مستقیم است. و با جنسی که قرار است. چاپ بر روی آن انجام شود در تماس است.. از آنجایی که این کلیشه ها قابلیت انعطاف پذیری دارند، نام این نوع چاپ را فلکسو گذاشته اند. این نوع چاپ عموما بر روی سطوح نایلونی انجام می شود. از چاپ فلکسو روی کارتن با سطح ناهموار است.فاده می شود چرا که از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است..

چاپی که در بین انواع چاپ ها رایج است. چاپ فلکسو است. و معمولا برای بسته بندی از این نوع چاپ است.فاده می شود. اگر چیزی سطح نا صافی داشته باشد یا از کاغذ و مقوا درست شده باشد و کاربرد خوبی برای چاپ های رنگی داشته باشد، پیشنهاد ما برایشان چاپ فلکسو است.، بهتر است. برای چاپ های رنگی از چاپ فلکسو است.فاده شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر