مشاوره و اجرا کارتن فلکسو در پردیس

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه


یکی از انواع سفارش ها مربوط به جعبه چاپ فلکسو می گردد که این نوع از کارتن ها قیمت پایین تری در مقایسه با کارتن و جعبه لمینتی دارند. به دلیل همین قیمت پایین است. که محبوبیت سفارش برای این کارتن ها بیشتر از دیگر نمونه ها بوده است.. چاپ مستقیم طرح روی کارتن را فلکسو می گویند و نتیجه آن را جعبه چاپ فلکسو می نامند. در این چاپ از صفحات یا کلیشه های چاپی قابل انعطاف است.فاده می شود و در آن امکان چاپ حروف و تصاویر به صورت کاملا برجسته وجود دارد. روز به روز در صنعت کارتن سازی، دستگاه چاپ این مدل در حال رشد است. که هم اکنون می توان با کیفیت بهتر این سبک از جعبه ها را تولید کرد. برای سفارش جعبه چاپ فلکسو کافیست که فرم زیر را پر کنید:

فلکسو یک چاپ با فشار بالا است. که سطوح رنگی و غیر رنگی در ارتفاع های مختلفی از هم قرار دارند همچنین برای چاپ تمامی بسته بندی ها است.فاده می شود. در واقع اینطور می توان بیان کرد که متریال های مختلفی از بسته بندی های اولیه و ثانویه، را می توان به صورت محدود یا نامحدود چاپ کرد.

چاپ فلکسو یکی از روش های چاپ بسیار با کیفیت است. که به صورت گسترده در صنایع گوناگون مورد است.فاده قرار می گیرد. در روش چاپ فلکسو از یک صفحه انعطاف پذیر به نام کلیشه است.فاده می شود که جنس آن ژلاتین می باشد. این صفحه به صورت مستقیم با ورق کارتن در ارتباط است.. در واقع می توان گفت چاپ فلکسو تا حد زیادی به چاپ افست شباهت دارد؛ ولی در این روش به جای زینک از کلیشه های انعطاف پذیر است.فاده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر