تولید و ساخت کارتن فلکسو در پیشوا

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن


برای بیشتر چاپ های رنگی از چاپ فلکسو است.فاده می کنند، و نسبت به بقیه چاپ ها نکته مثبتی که دارد این است. که از جوهر بیشتری برای چاپ می‌توان است.فاده کرد. این چاپ بسیار ساده بوده و به شکل رول تغذیه می‌شود و در چاپ‌های برجسته و کلیشه پلاستیکی که با محصول چاپ شونده مستقیم در تماس است. به کار می‌ رود.

از مرکب هایی در این چاپ است.فاده شده که با مرکب های چاپ روتوگراور شباهت دارد، جنس این مرکب با جنس مرکب هایی که در چاپ افست به کار می رود و حالت خمیری ای دارد متفاوت است.. مرکب این نوع چاپ زود خشک می شود به دلیل این که از نوع گرانروی است. که موجب می شود هزینه پایین تر و تولید بیشتر را برای مشتریان داشته باشد. این چاپ بیشتر برای بسته بندی است.فاده می شود و سرعت این دستگاه چاپ ۵ متر در دقیقه است..

فلکسو یکی از برجسته ترین و ساده ترین روش های چاپی است. که در آن از سیستم های مرکب دان است.فاده می کنند از یک سیستم تغذیه ای که به شکل رول است. است.فاده می شود. در این نوع چاپ از کلیشه لاستیکی که دارای طرح مستقیم است. و با جنسی که قرار است. چاپ بر روی آن انجام شود در تماس است.. از آنجایی که این کلیشه ها قابلیت انعطاف پذیری دارند، نام این نوع چاپ را فلکسو گذاشته اند. این نوع چاپ عموما بر روی سطوح نایلونی انجام می شود. از چاپ فلکسو روی کارتن با سطح ناهموار است.فاده می شود چرا که از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است..



( تولید و ساخت ) های دیگر