تولید و ساخت کارتن فلکسو در چهاردانگه

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.


در زمان انجام این فرایند حفره هایی بر روی آنیلوکسی ایجاد می شود که میزان مشخصی رنگاز کلیشه به سطح چاپی انتقال داده می شود. تعداد حفره هایی که بر روی آنیلوکسی ایجاد می شود بر روی کیفیت و نوع چاپ تاثیر می گذارد و با زیاد و یا کم کردن این حفره ها به راحتی می توان نوع چاپ و کیفیت را تنظیم کرد.

نورد آنیلوکس در این نوع چاپ را می توان به قلب در انسان تشبیه کرد، سطح نورد آنیلوکس به عنوان الگوی مشخصی از حفره های یکسان که به عنوان حامل مرکب عمل می کنند، حکاکی شده است.. حجم این حفره های یکدست میزان ضخامت لایه مرکبی که به پلیت انتقال داده می شود را به دست می آورند.

در این نوع چاپ از یک دستگاه است.فاده می شود که واحد های چاپ آن به صورت افقی هستند. در این روش چاپ امکان عدم انطباق تصویر در زمان چاپ وجود دارد؛ به همین دلیل در این روش از یک کشش رول است.فاده می کنند. معمولا از این دستگاه برای چاپ لیبل یا چاپ فلکسو کارتن فوری است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر