فروش کارتن فلکسو در چهاردانگه

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.


عملکرد این کلیشه به صورتی است. که بخش هایی که باید چاپ شوند بالاتر از بخش هایی که چاپ نخواهند شد قرار می گیرند. سپس عکس ها و نوشته ها با موادی مثل فتوپلیمر یا لاستیک قالب گرفته می شوند. بعد از اینکه عکس ها و تصاویر ایجاد شدند، کلیشه در جایگاه خود یعنی روی غلطک مخصوص قرار خواهد گرفت. این غلطک به رنگ آغشته شده است. و کاملا به کلیشه چسبانده می شود. این رنگ ها ابتدا به کلیشه منتقل شده و سپس روی سطح مورد نظر پاشیده می شوند تا عکس ها و متن ها روی سطح چاپ شوند.

فلکسو یکی از برجسته ترین و ساده ترین روش های چاپی است. که در آن از سیستم های مرکب دان است.فاده می کنند از یک سیستم تغذیه ای که به شکل رول است. است.فاده می شود. در این نوع چاپ از کلیشه لاستیکی که دارای طرح مستقیم است. و با جنسی که قرار است. چاپ بر روی آن انجام شود در تماس است.. از آنجایی که این کلیشه ها قابلیت انعطاف پذیری دارند، نام این نوع چاپ را فلکسو گذاشته اند. این نوع چاپ عموما بر روی سطوح نایلونی انجام می شود. از چاپ فلکسو روی کارتن با سطح ناهموار است.فاده می شود چرا که از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است..

با این حال و تعاریف باید دریابیم که چاپ با دستگاه فلکسو نوعی چاپ به صورت برجسته می باشد که از کیفیت بالایی نسبت به سایر روش های چاپ برخوردار است.. چاپ فلکسو فقط مختص یک صنعت یا یک محصول خاص نمی باشد و دلیل معروفیت آن به واسطه دستگاه چاپ فلکسو روی کارتن می باشد که قادر است. در سطوح گسترده و وسیع عمل چاپ را انجام دهد.



( فروش ) های دیگر