مشاوره و اجرا کارتن فلکسو در چهاردانگه

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.


از مرکب هایی در این چاپ است.فاده شده که با مرکب های چاپ روتوگراور شباهت دارد، جنس این مرکب با جنس مرکب هایی که در چاپ افست به کار می رود و حالت خمیری ای دارد متفاوت است.. مرکب این نوع چاپ زود خشک می شود به دلیل این که از نوع گرانروی است. که موجب می شود هزینه پایین تر و تولید بیشتر را برای مشتریان داشته باشد. این چاپ بیشتر برای بسته بندی است.فاده می شود و سرعت این دستگاه چاپ ۵ متر در دقیقه است..

به همین دلیل گفته می شود چاپ فلکسو کارتن های بسته بندی مواد غذایی و انواع فست فودها خدماتی بزرگ برای مردم محسوب می شود. مزیت های این روش چاپ روی کارتن بسته بندی باعث شده تا حساس ترین صنعت کشور، یعنی صنایع غذایی، این روش را انتخاب کند.  شاید شما هم چاپ های زیبا را روی کارتن های مواد غذایی دیده باشید. مدل های برجسته و جذاب، با کمک چاپ فلکسو انجام شده اند.

چاپ فلکسو یکی از سودآورترین فرآیندهای چاپی در دنیا است.. از آنجایی که با کمک این نوع چاپ می توان طیف گسترده ای از بسترهای چاپ را فراهم کرد، برای چاپ بر روی بسته بندی انواع مختلفی از محصولات به کار گرفته می شود. در زمینه چاپ بسته بندی های مواد غذایی، چاپ فلکسو بسیار فعال است.. چرا که در بسته بندی های مواد غذایی از بسترهای ناهموار است.فاده می شود و فلکسو به راحتی می تواند بر روی این بسترها چاپ را انجام دهد. همین ویژگی سبب شده تا برای چاپ بر روی کیف های پلاستیکی هم از این نوع چاپ است.فاده شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر