فروش کارتن لمینتی در اسلامشهر

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .

  قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد : قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد    

  آستان امامزاده اسماعیل (علیه السلام) در غرب شهرستان اسلامشهر واقع شده است.، و از شمال به روستای بهمن آباد، و از شرق به ایرین شهرک اللهاکبر، و از غرب به شهر نسیم شهر، و از جنوب به خیابان آیت الله کاشانی (اسلامشهر) محدود می شود. چشم انداز روستا بیشتر شبیه شهر است. تا روستا. اشتغال عمده ی ایشان کشاورزی است.. بقعه متشکل از یک گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی است.، بدون ارتباط با هم. نمای بیرونی آجری، و نمای اتاق کاهگلی است.. عرض ورودی صحن متر است. و کف صحن از قلوه سنگ و سن و ماسه، و ستون میانی ایوان فلزی؛ با گنبد خانه ای ۸ ضلعی. گنبد قیرگونی است. و در بدنه ی ساقه ی آن چهار روزن دیده می شود که مسدود است.. ضریح چوبی و مشبک و سبز (۵×۸× سانتی متر) و ساخت ۵، بدون هیچ نوشته ای؛ و سنگ قبر آن سیمانی است. (×× سانتی متر). مساحت عرصه ۸ متر مربع می باشد.


چاپ مناسب و با کیفیت یکی از مهمترین عناصر در تولید کارتن لمینتی می باشد. لیتوگرافی یکی از روش های چاپ بر روی کاغذ می باشد. از آنجایی که چاپ لمینت پوشش UV بر سطح کارتن چاپ می کند، بسیار باکیفیت و ماندگار است.." } },{ "@type": "Question", "name": "چاپ بر روی این نوع کارتن به چه صورت است.؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "بهترین راه برای فروش محصولات است.فاده از کارتن های لمینتی است.، چاپی که بر روی کارتن سازی لمینتی انجام می شود بسیار با کیفیت است. چرا که به کمک ماشین آلات مخصوص به خود این کار صورت می گیرد آن هم به این شکل که ورق کارتن لمینتی چاپ شده را که به کمک دستگاه چاپ افست تولید شده را به چسب بر روی کارتن لمینت می چسبانند. در این جا نمونه هایی از تصاویر کارتن های لمنتی به همراه چاپی که بر روی آنها انجام شده را برایتان آورده ایم.

کارکرد مهم دستگاه لب چسب  در کارتن سازی لمینتی انجام عملیات چسباندن لبه‌های کارتن و یا جعبه به یکدیگر در بسته بندی لمینتی می باشد. این دستگاه در مراحل پایانی تولید کارتن لمینتی کاربرد دارد؛ این دستگاه باید سرعت دقت بالا به همراه زمان آماده‌سازی کم باشد.

استفاده از لمینت «مخملی» در طراحی و تولید بسته‌بندی بسیار منحصر ‌به ‌فرد بوده و هنوز در سطح گسترده همه‌گیر نشده است.. این پوشش، با بافت نرم و مخملی خود حال و هوای دیگری به محصول شما می‌دهد و پوششی تراز اول و پیشرفته محسوب می‌شود.



( فروش ) های دیگر