فروش کارتن لمینتی در بازار لاله زار

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162




بنابراین در کارتن سازی آریانا در چاپ جعبه هایی که کیفیت بالایی مد نظر مشتری است.، کار چاپی روی کاغذ گلاسه نازک چاپ میشود، پس از روکش سلفون و یووی موضعی (درصورت نیاز مشتری) برای اینکه ضخامت مورد نظر شما تامین گردد، فرم چاپی آماده شده را روی انواع مقواهای، ای فلوت، سی فلوت و پنج لایه لمینیت مینماییم، سپس با ساخت قالب و دایکات کار نهایی آماده میگردد، کاربرد لمینیت در صنایع چاپ و بسته بندی کارتن سازی بسیار است.، اما عموما برای ساخت انواع جعبه کاربرد دارد، کارتن سازی آریانا با در اختیار داشتن تجهیزات کامل لمینیت در خدمت مشتریان محترم میباشد.

این نوع لمینت، پوششی «براق» روی محصول کارتن لمینتی تهران ایجاد می‌کند و باعث جذابیت بصری و بیشتر دیده شدن محصول می‌شود. مشابه با لمینت مات، پوشش براق نیز طول عمر بیشتری به محصول چاپی می‌دهد. سطح پوشیده شده با لمینت براق نور را باز می‌تاباند و این ویژگی باعث ایجاد عمق رنگ غنی، کنتراست بالاتر تصویر و درخشندگی آن می‌شود؛ بنابراین اگر طرح ویژه‌ای برای چاپ روی جعبه لمینتی خود دارید، است.فاده از لمینت براق می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

کارتن لمینتی یکی از بهترین و زیباترین بسته بندی هایی است. که میتوان از آن در بازارهای داخلی و صادراتی بهره گرفت. به علت آنکه کیفیت و شکل ظاهری زیبایی به جعبه بسته بندی می بخشد باعث مقاوم تر شدن بسته بندی نیز شده و طول عمر آنرا بالاتر میبرد.



( فروش ) های دیگر