مشاوره و اجرا کارتن لمینتی در بازار لاله زار

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162




صنایع چاپ و کارتن سازی آریانا آماده همکاری و خدمت رسانی جهت تولید انواع جعبه لمینتی با جنس مقوا و کارتن های مورد نظر شما می باشد تا بالاترین کیفیت چاپ جعبه لمینتی و مراحل چاپ تکمیلی را برای شما به ارمغان آورد. تمامی چاپ جعبه لمینتی به صورت چاپ افست رنگ و پنتون (ساختگی ) می باشد.

تصور کنید دارای یک کسب و کار جدیدی هستید که قصد دارید در مدت زمان کمی آنرا به پیشرفتی دو چندان برسانید. در چنین شرایطی اولین راهکاری که باید به آن توجه کنید، جذب مشتری است.. این موضوع کاملا انکار ناپذیر است. که بسته بندی اولین چیزی است. که مشتری با آن روبرو خواهد شد. پس خود به نوعی تبلیغ گسترده محسوب میشود. برای مثال جعبه بسته بندی را میتوان به روش لمینت زیبا کرد که خود یک تبلیغ اساسی و موثر در جذب مشتری میباشد.

در فرایند تولید کارتن بسته بندی لمینتی، عملیات برش مقوا بر عهده دستگاه شیتر است. که با توجه به دستور طراحی و برنامه‌ریزی، عملیات برش را انجام می ‌دهد. این دستگاه دارای سرعت بالا ( ورق در ساعت ) و دقت حدود / میلی‌متر در تولید کارتن لمینتی می باشد. دستگاه شیتر عملیات برش مقواهای رول با عرض ، ، و سانتیمتر را انجام می دهد. این دستگاه به طراح در زمینه کاهش ضایعات ورق و نهایتاً قیمت تمام ‌شده بسته بندی لمینت کمک می کند. .ماشین چاپ برای چاپ کارتن لمینتی



( مشاوره و اجرا ) های دیگر