فروش کارتن لمینتی در بومهن

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..


ماشین دایکات رفت و برگشتی: این دستگاه از لحاظ دقت و کیفیت در حد متوسط بوده و کاربرد آن برای تولید بسته بندی جعبه های لمینت با ابعاد بالا می باشد. در ایران به دایکات رفت و برگشتی اصطلاحاً دایکات پینگ‌پنگی نیز گفته می شود. ماشین دایکات فکی: از لحاظ دقت و کیفیت در حد خوب است. و کاربرد آن برای تولید جعبه‌های با ابعاد متوسط از جنس لمینت بسته بندی می باشد. ماشین دایکات فکی از لحاظ کار و آماده‌سازی از نوع دایکات رفت و برگشتی بهتر بوده و تیغ آن تا حدود % از دایکات رفت و برگشتی کیفیت بهتری دارد. ماشین دایکات BOBEST: این دستگاه از بهترین نوع دستگاه دایکات در ایران می باشد که برای ساخت بهترین کارتن لمینتی در تهران توسط گلبرگ باکس است.فاده می‌شود. این دستگاه از نظر کیفیت و کارایی در حد بسیار خوبی است. و نوع قالب مصرفی در این نوع ماشین دایکات از نوع قالب دو پوند و معمولاً از نوع تیغه سندویک سوئد است.. از این قالب برای ساخت جعبه‌های مقوایی و کارتن بسته بندی لمینت است.فاده می شود. همچنین قالب سه پوند برای ساخت کارتن لمینت لایه و پنج لایه کاربرد دارد. از کاربردهای ماشین دایکات ( BOBEST ) علاوه بر تولید بسته بندی لمینت، می توان به ساخت جعبه پلی‌اتیلن دار برای مصرف مایعات خصوصاً شیر اشاره کرد.

.جعبه لمینت پنج لایه: کارتن لایه لمینتی و صادراتی با یک سطح از لمینت پوشش داده شده و ترکیب متفاوتی از فلوت در ساخت این نوع جعبه های لمینتی است.فاده می شود .جنس زیره این جعبه پنج لایه شامل دو سطح از فلوتینگ و سه سطح از فیس است. که اطراف فلوتینگ را می گیرد.

شناخت انواع ماشین های چسب برای تولید کارتن لمینتی بسیار اهمیت دارد. چنانچه جعبه یا کارتنی طراحی شود و تا مرحله چسب زنی انجام شود ولی در این مرحله ماشین لب چسب نتواند لبه‌های آن را به هم بچسباند، باید کار با دست چسب زده شود. در این صورت زمان زیادی برای چسباندن لب های کارتن لمینتی باید اختصاص داده شود که سبب بالا رفتن هزینه و قیمت تمام شده خرید و فروش کارتن لمینتی می شود.



( فروش ) های دیگر