تولید و ساخت کارتن لمینتی در تهران

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.


همانطور که میدانید کارتن لمینتی حاصل فرآیند چاپ افست میباشد. کارتن های لمینتی با توجه به نداشتن محدودیت در طرح و رنگ، بیشتر برای محصولات صادراتی است.فاده میشوند. البته محصولاتی نیر در بازار داخلی میباشند که به بسته بندی های لمینتی عرضه میشوند. در این نوع چاپ، از خدمات پس از چاپ مثل: سلفون، یووی، ورنی، طلاکوبی، برجسته سازی و غیره است.فاده میشود تا جذابیت ظاهری کارتن را به حداکثر میزان خود برساند.

سینگل , سینگل ای فلوت , این نوع جعبه ها در سه کلاس E فلوت ،B فلوت و C فلوت تولید میشود. تفاوت این سه کلاس در اندازه گام فلوتینگ میانی محصول است.. در جعبه های سینگل فیس، جنس زیره دارای دولایه شامل فلوتینگ و فیس است. که سطح لمینت شده به عنوان لایه سوم بر روی فلوتینگ قرار گرفته و سه سطح را تکمیل میکند.

استفاده از لمینت «مخملی» در طراحی و تولید بسته‌بندی بسیار منحصر ‌به ‌فرد بوده و هنوز در سطح گسترده همه‌گیر نشده است.. این پوشش، با بافت نرم و مخملی خود حال و هوای دیگری به محصول شما می‌دهد و پوششی تراز اول و پیشرفته محسوب می‌شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر