فروش کارتن لمینتی در تهران

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در


سینگل , سینگل ای فلوت , این نوع جعبه ها در سه کلاس E فلوت ،B فلوت و C فلوت تولید میشود. تفاوت این سه کلاس در اندازه گام فلوتینگ میانی محصول است.. در جعبه های سینگل فیس، جنس زیره دارای دولایه شامل فلوتینگ و فیس است. که سطح لمینت شده به عنوان لایه سوم بر روی فلوتینگ قرار گرفته و سه سطح را تکمیل میکند.

برای اینکه لمینت بسته بندی چاپی گیرا و همه پسند بر روی کارتن لمینتی صورت گیرد باید در طراحی از طرح و روانشناسی ها بهره برد. عواملی مانند ماشین چاپ نو و اپراتور ماهر ، کیفیت مرکب چاپ و PH آب مصرفی در چاپ می تواند روی کیفیت و رزولویشن چاپ روی بسته بندی جعبه و کارتن لمینتی تاثیر زیادی داشته باشند.

جعبه های لمینتی سه لا هم معمولا در سه کلاس E فلوت ،B فلوت وC فلوت و گاها Aفلوت هم تولید میشود. تفاوت این کلاس هم در اندازه گام فلوتینگ میانی محصول است.. در جعبه های لمینتی سه لا ، جنس زیره دارای سه لایه شامل فلوتینگ و دو سطح به عنوان فیس در دو طرف فلوتینگ میباشد که سطح لمینت شده به عنوان لایه چهارم بر روی یکی از سطوح فیس قرار گرفته و در واقع سازه ای چهار لایه ای را تشکیل میدهد



( فروش ) های دیگر