تولید و ساخت کارتن لمینتی در جنوب تهران

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



خدمات رفاهی تنها به مراکز خرید یا گردشکری محدود نمیشود . برای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات شهری در جنوب تهران ، مسئولان اقدام به تاسیس انواع بیمارستان های عمومی و تخصصی در جنوب تهران کرده اند که در ادامه به معرفی تعدادی ازین مراکز درمانی میپردازیم . اکثر این بیمارستانها در سال های دور ساخته شده اند و امروزه مورد بازسازی قرار گرفته اند که معروفترین آنها عبارتند از : 

منطقه تهران دارای بافت قدیمی و تا حدودی فرسوده است. که در جنوب غربی تهران قرار دارد، سابقه ی شکل گیری و زندگی در این محله را به سال نسبت داده اند، عمده ی جمعیت این مناطق را مهاجرانی که در دهه های تا به این منطقه آمدند تشکیل داده اند.

از مهم ترین محله های تهران که در شرق نازی آباد قرار گرفته و به عنوان یکی از مناطقی قلمداد می‌شود که سرعت پیشرفت آن بسیار بیشتر از دیگر محله ها بوده است.. بر اساس داده های شهرسازی تا سال این منطقه بخشی از تهران نبوده و بیشتر به عنوان اراضی کشاورزی و بخشی از روستای علی آباد شناخته می شده است.. این منطقه که در کنار کارخانه چیت سازی و روغن نباتی قو ساخته شده است. برای اسکان کارگران و کارمندان این دو کارخانه راه اندازی شد ولی امروزه کاربرد شهرنشینی متفاوتی را در بر دارد. این منطقه در کنار دو اتوبان رجایی و بعثت قرار گرفته و فرایند ساخت آن از سال آغاز شده است.. امروزه این محله به دلیل بافت سنتی و ساختار مذهبی آن شناخته می شود و در مراسم دینی و به عنوان یکی از مراکز اصلی تلقی می شود.


دستگاه لمینت سرد در صنعت کارتن سازی جهت سینگل ،کارتن ٣لا ،۵لا بِه وسیله چسب سیلیکات تا عرض های مختلف به صورت رول و شیت انجام میگیرد و در بعضی از محصولات بسته بندی به جای چسب سیلیکات از چسب سلفون و یا صحافی نیز است.فاده میشود.

این نوع بسته بندی‌ها علاوه بر آن که خود برای محیط زیست آسیبی ندارند، برای خود مواد غذایی نیز هیچ ضرر و آسیبی ایجاد نمی‌کنند. بنابراین مشتری با خیال راحت بقیه غذای خود را درون بسته بندی پایدار یا سبز قرار داده و در زمان دیگری آن را میل می‌کند.

طرح کردن طرحی که می خواهید روی آن چاپ کنید طراحی کردن خط تیغ ساختن قالب کارتن گرفتن زینک پستر را چاپ کردن در صورتی که نیاز باشد بر روی چاپ سلفون کشیده می شود عملیات لمینت را انجام دادن تیغ زدن و دایکات منگنه کردن بسته بندی کردن و در آخرین مرحله ارسال بسته بندی انجام شده



( تولید و ساخت ) های دیگر