فروش کارتن لمینتی در جنوب تهران

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



این منطقه با مساحتی بالغ بر کیلومتر مربع در جنوب غربی تهران قرار دارد و با شهرستان های قدس ، شهریار و اسلامشهر همسایه است. . اغلب مساحت منطقه به امور صنعتی ، انبارداری و حمل و نقل اختصاص یافته است. . این منطقه دارای محله است. که عبارتند از :

افزایش راه های دسترسی و بهبود شبکه های اتوبانی در جنوب تهران از مهمترین تغییرات پایتخت در چند دهه گذشته بوده است. . شاید بتوان از بزرگراه آزادگان بعنوان بزرگترین و طولانی ترین محور مواصلاتی پایتخت یاد کرد که قسمت اعظمی از آن در جنوب پایتخت قرار گرفته است. و جنوب شرقی تهران را به شمال شرقی آن و ابتدای آزادراه تهران شمال متصل میکند . علاوه بر آن بزرگراه های بسیاری هم برای تردد آسان میان مناطق جنوب تهران ساخته شده که از جمله معروفترین آنها میتوان به بزرگراه های آیت الله سعیدی (جاده ساوه ) ، شهید کاظمی  ، شهید تندگویان ، شهید آوینی ، شهید کریمی ، شهید رجایی ،هاشمی ، نجفی رستگار ، بزرگراه تهران ورامین ، بزرگراه امام رضا (جاده مشهد ) ، بزرگراه امام علی و آزادراه های خلیج فارس (تهران &#; قم ) و آزادراه سردار شهید سلیمانی (تهران ساوه ) اشاره کرد .

منطقه تهران دارای محله هایی با بافت قدیمی، مانند سایر محله های جنوب تهران است. که سابقه ی شکل گیری  این منطقه را سال تخمین زده اند؛ این منطقه سالها در حاشیه ی تهران بوده و در دهه های اخیر در محدوده ی شهری تهران و محله های جنوب تهرانجای گرفته است..


اضافه کردن پوشش لمینت به محصول می‌تواند به جلوگیری از ایجاد ترک و شکستگی در سطوح مورد نظر کمک کند. این پوشش همچنین از پاره شدن سطح محصول چاپی هم جلوگیری می‌کند، خصوصاً وقتی سطح پوشیده با جوهر، وسیع باشد. ترک‌خوردگی یا شکستگی در سطح کاغذ یا مقوا به دلیل الیاف کوتاه‌تر آنها ایجاد می‌شود. پوشش لمینت به متوقف کردن روند ترک‌خوردگی کمک کرده و ظاهری زیباتر به محصول می‌بخشد.

برای حل این مشکلات از لمینت است.فاده می شود. لمینت در واقع یک لایه نازک از مقوا گلاسه است. که کار چاپ تبلیغات و بازرایابی محصول روی آن انجام شده است. و بر روی کارتن ها چسبانده می شود. این کار باعث می شود تا جذابیت بسته بندی با است.فاده از رنگ های متنوع و جذاب زیباتر شود و در نتیجه فروش محصول بالاتر برود.

خصوصیت بارز این دندانه یا کنگره می توان به ایستادگی ، است.واری و است.قامت در برابر فشار و له شدگی اشاره کرد که نسبت به فلوت A کمی ضعیف تر است. که بلندا و ارتفاع آن بین . الی . میلیمتر است. و تعداد دندانه ها بین الی عدد بر هر متر است..



( فروش ) های دیگر