مشاوره و اجرا کارتن لمینتی در جنوب تهران

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.

حدود سال از تاسیس این شهرک میگذرد؛این محله نیز مانند بسیاری از محله های جنوب تهران و تهران ، در گذشته به اراضی کشاورزی اختصاص داشته و بعد ها به زمین های مسکونی تغییر کاربری داده است..به همین دلیل پیشه ی اغلب ساکنین آن در گذشته کشاورزی بوده است..

این منطقه با مساحتی بالغ بر کیلومتر مربع در جنوب غربی تهران قرار دارد و با شهرستان های قدس ، شهریار و اسلامشهر همسایه است. . اغلب مساحت منطقه به امور صنعتی ، انبارداری و حمل و نقل اختصاص یافته است. . این منطقه دارای محله است. که عبارتند از :


کارتن لمینتی یکی از بهترین و زیباترین بسته بندی هایی است. که میتوان از آن در بازارهای داخلی و صادراتی بهره گرفت. به علت آنکه کیفیت و شکل ظاهری زیبایی به جعبه بسته بندی می بخشد باعث مقاوم تر شدن بسته بندی نیز شده و طول عمر آنرا بالاتر میبرد.

لمینت روی تمامی کارتن ها قابل اجراست. کارتن های دو لایه (سینگل فیس)، سه لایه، چهار لایه و پنج لایه همگی قابلیت لمینت شدن را دارند. لمینت یک لایه اضافی است. که روی ورق کارتن چسبانده میشود تا با چاپ زیبایی که در طرح و رنگ دارد، جذابیت جعبه ها را چند برابر کند.

به طور کلی تولید کارتن لمینتی به وسیله دو دستگاه سرد و گرم انجام می شود که دستگاه سرد: برای تولید کارتن لمینتی لایه و  کارتن لایه لمینتی و صادراتی به کمک چسب سیلیکات و چسب سلفون است.فاده می شود. ولی دستگاه گرم: جهت تهیه منوهای غذاها، کارت های ویزیت آن هم در ابعاد مختلف است.فاده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر