فروش کارتن لمینتی در دماوند

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



اثر طبیعی ملی قله دماوند با مساحتی بالغ بر ۵ هکتار در سال ۸ طی مصوبه شماره مورخ ۸٫٫ شورای عالی محیط زیست به مجموعه مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست پیوسته است.. این اثر با ,, تا ,۸,۵ عرض جغرافیایی و ۵, تا ,۵ طول جغرافیایی در شمال شرق تهران و در است.ان مازندران واقع شده است.. از گونه‌های مهم گیاهی آن می‌توان از بومادران، پیر گیاه دماوندی، اسپرس کوهی و گون نام برد. است.فاده بیش از حد از ظرفیت قابل‌تحمل محیط و همچنین بهره‌برداری پوکه معدنی در اطراف این اثر طبیعی ملی، از مهم‌ترین عوامل تهدیدکننده در تخریب آن به شمار می‌آید.

در اشعار و منظومه‌های شاعران دیگر از جمله قصیده‌ای از ناصرخسرو، منظومه ویس و رامین از فخرالدین اسعد گرگانی و قصیده‌ای از خاقانی تلمیح این اسطوره دیده می‌شود. قصیده دماوندیه دوم که در سال توسط ملک‌الشعرای بهار سروده شد، از شعرهای معروفی است. که درباره دماوند سروده شده، چنین است.:

تقریبا پنج نوع مار، انواع عقرب، بزمجه، انواع خانواده موش‌ها و گورکن در این منطقه دیده می‌شود. بیشتر گزنده‌های این محدوده سم مهلکی ندارند؛ حتی نیش خطرناک‌ترین خزنده‌ها نیز تا چند ساعت پس از گزش قابل درمان است.. در کوه دماوند، گزندگان در ارتفاعات بالاتر از متر بسیار کم به چشم می‌خورند.


کارتن سازی آریانا تولیدکننده انواع کارتن های لمینتی از جمعه کارتن مادر خرما می باشد. کارتن های مادر خرما با توجه به کیفیت بالای چاپ و جنس ورق کارتن است.فاده شده در این محصول مناسب صادرات و نگهداری در سردخانه می باشد. مجموعه چاپ و بسته بندی آریانا یکی از معدود شرکتهای

اضافه کردن پوشش لمینت به محصول می‌تواند به جلوگیری از ایجاد ترک و شکستگی در سطوح مورد نظر کمک کند. این پوشش همچنین از پاره شدن سطح محصول چاپی هم جلوگیری می‌کند، خصوصاً وقتی سطح پوشیده با جوهر، وسیع باشد. ترک‌خوردگی یا شکستگی در سطح کاغذ یا مقوا به دلیل الیاف کوتاه‌تر آنها ایجاد می‌شود. پوشش لمینت به متوقف کردن روند ترک‌خوردگی کمک کرده و ظاهری زیباتر به محصول می‌بخشد.

کارتن سازی آریانا تولید کننده انواع جعبه لمینت در ابعاد مختلف از کوچکترین سایز تا ابعاد بزرگ به صورت یک تکه و است.حکام بالا می باشد. آریانا سلولز با در اختیار داشتن تمامی ماشین آلات تولید جعبه های لمینت مانند حط تولید ورق سازی , دستگاه سلفون کشی و کلیه ماشین آلات کارتن سازی جعبه های لمینت یکی از بزرگترین و کامل ترین مجموعه های تولید کارتن لمینت در سطح کشور می باشد.



( فروش ) های دیگر