مشاوره و اجرا کارتن لمینتی در دماوند

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.

اولین کسی که ادعای صعود به دماوند را کرده‌، ابودلف خزرجی است. که در سفرنامه خود به صعودش اشاره کرده و شرحی از قله دماوند داده است.. پس از وی قزوینی، مسعودی، ابن فقیه و نیز ناصر خسرو اشاراتی به موقعیت صعود دماوند داشته‌اند. در زمان‌های قدیم عده‌ای خود را به قلهٔ دماوند رسانیده بودند. ناصر خسرو در سفرنامه اش نوشته است.:

برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..


برای اینکه لمینت بسته بندی چاپی گیرا و همه پسند بر روی کارتن لمینتی صورت گیرد باید در طراحی از طرح و روانشناسی ها بهره برد. عواملی مانند ماشین چاپ نو و اپراتور ماهر ، کیفیت مرکب چاپ و PH آب مصرفی در چاپ می تواند روی کیفیت و رزولویشن چاپ روی بسته بندی جعبه و کارتن لمینتی تاثیر زیادی داشته باشند. .ماشین دایکات برای ساخت کارتن بسته بندی لمینتی

زمانی که بخواهید کارتن بسته بندی خود را سفارش دهید. با توجه به وزن و حجم محصول شما انواع کارتن دولایه، سه لایه، چهار لایه و پنج لایه پیشنهاد میشود که با تجربه ای که متخصصین و کارشناسان فروش در این زمینه دارند، بهتر میدانند چه کارتنی برای چه وزن محصولی مناسب بوده تا در حمل و نقل و جابجایی کاملا سالم به دست مشتری برسد.

چاپ مناسب و با کیفیت یکی از مهمترین عناصر در تولید کارتن لمینتی می باشد. لیتوگرافی یکی از روش های چاپ بر روی کاغذ می باشد. از آنجایی که چاپ لمینت پوشش UV بر سطح کارتن چاپ می کند، بسیار باکیفیت و ماندگار است.. برای آشنایی بیشتر با لمینت و لیتوگرافی کلیک کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر