فروش کارتن لمینتی در دیزین

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



بسیاری از ما تابستان را فصل ورزش، سفر و خوشگذرانی می‌دانیم اما اگر از علاقه‌مندان به زمستان و ورزش‌های زمستانی منطقه دیزین در نزدیکی تهران با امکانات زیادی در زمینه ورزش‌های زمستانی در انتظار شماست. پیست‌های مختلف اسکی و ورزش‌های زمستانی که می‌تواند مورد است.فاده افراد مبتدی و حرفه‌ای قرار گیرد. پیست بین المللی دیزین دارای شهرت جهانی بوده و هر ساله توریست‌های زیادی از سراسر جهان برای اسکی به این پیست می‌آیند و مسابقات بین المللی اسکی نیز در این محل برگزار می‌شود.

برای شهرهای بزرگ، شلوغ و پرترافیک مثل تهران و کرج، قرارگیری در دامنه رشته کوه‌های البرز موهبت بزرگی است.؛ زیرا به ساکنان خود این فرصت را می‌دهند که از آلودگی و همهمه شهری فرار کنند و به دامان طبیعت پناه ببرند. طبیعت زیبا و مسحورکننده اطراف البرز شامل مناطق روستایی، کوهستانی و دشت‌ها است.. پیست اسکی دیزین از

مگر می‌شود به مجموعه‌ای به این بزرگی سفر کنید و از امکانات مختلف رفاهی این پیست بی‌بهره باشید؟ اتفاقا پیست اسکی دیزین یکی از بهترین امکانات رفاهی را برای ورزشکاران و اسکی‌بازان و گردشگران در میان پیست‌های اسکی تهران دارد. که در این قسمت انواع این امکانات و جاذبه‌ها را برایتان توضیح داده‌ایم.


یکی از پرمصرف ترین کارتن ها در صنایع غذایی کارتن لمینتی خرما میباشد. این نوع کارتن علاوه بر مصارف داخلی برای خرما صادراتی نیز کاربرد فراوانی دارد. مجموعه بسته بندی فاطر با تجربه سالها تولید کارتن لمینتی خرما آماده ارائه خدمات تخصصی در این حوزه به مشتریان گرامی میباشد.

کارتن لمینتی یکی از بهترین و زیباترین بسته بندی هایی است. که میتوان از آن در بازارهای داخلی و صادراتی بهره گرفت. به علت آنکه کیفیت و شکل ظاهری زیبایی به جعبه بسته بندی می بخشد باعث مقاوم تر شدن بسته بندی نیز شده و طول عمر آنرا بالاتر میبرد.

تصور کنید دارای یک کسب و کار جدیدی هستید که قصد دارید در مدت زمان کمی آنرا به پیشرفتی دو چندان برسانید. در چنین شرایطی اولین راهکاری که باید به آن توجه کنید، جذب مشتری است.. این موضوع کاملا انکار ناپذیر است. که بسته بندی اولین چیزی است. که مشتری با آن روبرو خواهد شد. پس خود به نوعی تبلیغ گسترده محسوب میشود. برای مثال جعبه بسته بندی را میتوان به روش لمینت زیبا کرد که خود یک تبلیغ اساسی و موثر در جذب مشتری میباشد.



( فروش ) های دیگر