مشاوره و اجرا کارتن لمینتی در دیزین

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در یک روز طولانی گردش و تفریح در دهکده دیزین، حتماً در میانه روز گرسنه خواهید شد. یکی از مهم‌ترین امکانات دیزین، رستوران‌های خوب و باکیفیت آن است.. خوردن یک پرس چلوکباب سنتی و باکیفیت، آن هم درحالی‌که منظره کوه‌های سفیدپوش روبه‌رویتان قرار دارد، لذتی متفاوت دارد.

در سال امکانات اسکی روی چمن نیز در پیست دیزین فراهم شد و در کنار آن ورزش‌های کوهستانی دیگر همچون دوچرخه سواری کوهستانی و کایت سواری در لیست تفریحات این مجموعه قرار گرفتند. تمام این امکانات دست‌به‌دست هم دادند تا دیزین را به یک پیست اسکی فوق‌العاده و چهار فصل در ایران و خاورمیانه تبدیل کنند.

اینجا، جایگاه مخصوص ورزشکاران حرفه‌ای و اسکی‌بازان باتجربه است.. طول این پیست، کیلومتر بوده و شیب آن نیز نسبت به پیست مبتدی، بیشتر است.. در انتهای این پیست، به تله‌کابین‌های دیزین که ارتفاع زیادی دارند، دسترسی خواهید داشت.


لمینیت (Laminate) در لغت به معنای چسباندن است.، با توجه به این که ضخامت کاغذ و مقواهای ترکیبی، با کیفیت و چاپ پذیری آن رابطه عکس دارد، مقواهای ترکیبی مثل ای فلوت یا سی فلوت به علت اینکه لایه ای کرکره ای داخلشان وجود دارد، سطح چاپی آنها ناهموار است. و قابلیت چاپ با کیفیت و عبور از دستگاه های چاپ افست را ندارند.

کم ضخامت ترین نوع ورق در صنعت کارتن سازی می باشد که است.فاده خیلی کمی نسبت به فلوت های دیگر در این صنعت را دارد . قابل است.فاده برای ساخت انواع جعبه هایی مانند اسپری ، ادکلن ، لوازم آرایشی و … با بلندای . میلی متر و شمارش فلوت شمارش آن ها در هر متر خطی است..

کارتن لمینتی از یک لایه اصلی تشکیل می شود که لایه پایه یک ورق نازک جنس پلاستیک است.. این لایه مانع از جذب رطوبت می شود. لایه ضخیم تر که همان لایه میانی کارتن بسته بندی لمینتی می باشد از جنس کامپوزیت تشکیل شده است.. لایه دیگر همان لایه رویی کار است. که لایه تزیینی محسوب می شود. لازم به ذکر است. بسته به نیاز و فرآیند تولید این لایه ها می تواند کمتر و یا بیشتر شود. برای مثال کارتن لایه لمینتی و صادراتی برای بسته بندی‌های صادراتی است.فاده می‌شود که لایه‌های اضافی برای است.حکام بالاتر دارد. کارتن سازی گلبرگ باکس تولیدکننده و طراح کارتن های با کیفیت و لوکس می باشد که با نازلترین قیمت کارتن لمینتی، خدمات لمینت کارتن را انجام می‌دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر