تولید و ساخت کارتن لمینتی در رباط کریم

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در حال حاضر رباط کریم کجاست؟ شهرستان رباط کریم یکی از شهرستان‌های غرب است.ان تهران و مرکز آن شهر رباط کریم است.. ارتفاع آن حدود متر از سطح دریا بوده و از شمال به شهرستان شهریار، از جنوب به شهرستان ری، از شرق به شهرستان اسلامشهر و از غرب به شهرستان ساوه محدود می‌شود.

در سال ربات کریم نیز از شهریار منفک و مستقل گردید. محله‌های رباط کریم در دو بخش مرکزی و بخش گلستان قرار دارند. محله‌های چهار دهستان، اسماعیل آباد و میمنت در بخش گلستان و محله‌های دهستان امامزاده ابوطالب و منجیل آباد در بخش مرکزی قرار دارند. اسن شهرستان مجموعاً دارای پارچه آبادی است. که روستای آن خالی از سکنه و روستای دیگر دارای سکنه هستند. جمعیت روستاهای رباط کریم بالغ بر نفر و تعداد خانوار روستایی آن به خانوار می‌رسد. شهرهای تابعه شهرستان رباط کریم به غیر از رباط کریم که مرکز شهرستان است. شامل نسیم شهر و گلستان است..

در سه طرف حیاط مرکزی سه ایوان وجود دارد که عرض این ایوان‌ها حدود پنج متر است.. طرح ساختمان این کاروانسرا به طرح مسجد جامع ساوه شباهت دارد. این مسجد در فاصله تقریباً کیلومتری از کاروانسرا قرار گرفته. در مسجد جامع در دوران صفوی تغییرات جزئی انجام گرفته و تنها اختلاف مسجد جامع ساوه با کاروانسرای رباط کریم این است. که در کارونسرای سنگی فضای خالی گوشه‌ها را با اتاق‌های گنبد داری پر کرده‌اند.


کارتن لمینتی از یک لایه اصلی تشکیل می شود که لایه پایه یک ورق نازک جنس پلاستیک است.. این لایه مانع از جذب رطوبت می شود. لایه ضخیم تر که همان لایه میانی کارتن بسته بندی لمینتی می باشد از جنس کامپوزیت تشکیل شده است.. لایه دیگر همان لایه رویی کار است. که لایه تزیینی محسوب می شود. لازم به ذکر است. بسته به نیاز و فرآیند تولید این لایه ها می تواند کمتر و یا بیشتر شود. برای مثال کارتن لایه لمینتی و صادراتی برای بسته بندی‌های صادراتی است.فاده می‌شود که لایه‌های اضافی برای است.حکام بالاتر دارد. کارتن سازی گلبرگ باکس تولیدکننده و طراح کارتن های با کیفیت و لوکس می باشد که با نازلترین قیمت کارتن لمینتی، خدمات لمینت کارتن را انجام می‌دهد.

سپیدار کارتن، تولید کننده کارتن های لمینتی تهران با است.فاده از دانش، تخصص و تجربه کارشناسان حاذق این حوزه و به کارگیری تکنولوژی و ماشین آلات روز دنیا، آماده تولید بسته بندی مدنظر شما و کمک به گسترش کسب و کار شما است.. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به محصولات متنوع شرکت، روند کار،

برای گرفتن است.علام قیمت کارتن لمینتی می توانید با کارشناسان ما که همیشه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستند تماس بگیرید. قیمت کارتن لمینتی به عواملی مانند: ابعاد کارتن، وزن کارتن، نوع کاغذ و نوع فلوتی که در هنگام تولید آن است.فاده می شود بستگی دارد. جمع بندی



( تولید و ساخت ) های دیگر