فروش کارتن لمینتی در شمال تهران

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



و اما بعد از نیاوران نوبت به فرمانیه می‌رسد تا به عنوان یکی از معروف ترین محله های شمال تهران معرفی شود! محله فرمانیه تهران کلکسیونی از برج ها و ساختمان های مدرن در پایتخت است.، تعداد زیادی از پنت هوس‌های تهران را در دل خود جای داده و با این حساب می‌توان آن را یکی از مدرن‌ترین محله‌های قدیمی تهران به حساب آورد. به همین دلیل در این نزدیکی ها مرکز گردشگری-تاریخی خاصی به چشم نمی‌خورد. برخلاف محله نیاوران که سعی کرده در عین مدرن بودن نشانه‌هایی از تهران قدیم را در دل خود جای دهد، محله فرمانیه خالی از هر نشانه قدیمی است..

دروس که از آن به عنوان دره روس ها نیز یاد می شود در مجاورت محله قلک قرار گرفته و از مهم ترین محله های تهران به حساب می آید. این محله که بخشی از منطقه تهران می باشد بیشتر به دلیل خیابان بندی اصولی و بر اساس است.انداردهای جهانی شناخته می شود. این منطقه از نظر قدمت ابتدا تصور می شد به زمان قاجاریه باز می گردد ولی اکتشافات باستان شناسی نشان می دهد زندگی در این منطقه به هزاران سال می رسد.

محله الهیه تهران اولین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران است. که عموما آن را به عنوان یکی از محله‌های قدیمی و البته لاکچری پایتخت می‌شناسند، این محله از نظر منطقه بندی در ناحیه منطقه یک تهران قرار گرفته است.. این منطقه که جز مناطق لوکس و گران‌قیمت شمال شهر به حساب می‌آید در بخش‌های زیادی مورد بازسازی قرار گرفته است. اما باز هم نمی‌توان گفت که ساختمان‌های لوکس تمام بخش های این محله را به خود اختصاص داده‌اند. اگر بخواهیم محله الهیه تهران را از نظر موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه شهر تهران بررسی کنیم باید گفت که این منطقه از سمت غرب تا خیابان ولیعصر، از شرق تا جاده قدیم شمیران و پل رومی، از شمال تا تجریش و ازجنوب تا پارک وی امتداد پیدا کرده است.. با این حساب محله الهیه تهرانم جز محله‌های بزرگی است. که وسعت زیادی از شهر را به خود اختصاص داده است.. 


همانطور که میدانید کارتن لمینتی حاصل فرآیند چاپ افست میباشد. کارتن های لمینتی با توجه به نداشتن محدودیت در طرح و رنگ، بیشتر برای محصولات صادراتی است.فاده میشوند. البته محصولاتی نیر در بازار داخلی میباشند که به بسته بندی های لمینتی عرضه میشوند. در این نوع چاپ، از خدمات پس از چاپ مثل: سلفون، یووی، ورنی، طلاکوبی، برجسته سازی و غیره است.فاده میشود تا جذابیت ظاهری کارتن را به حداکثر میزان خود برساند.

دستگاه لمینت سرد در صنعت کارتن سازی جهت سینگل ،کارتن ٣لا ،۵لا بِه وسیله چسب سیلیکات تا عرض های مختلف به صورت رول و شیت انجام میگیرد و در بعضی از محصولات بسته بندی به جای چسب سیلیکات از چسب سلفون و یا صحافی نیز است.فاده میشود.

بزرگترین تفاوتی که کارتن لمینتی با کارتن های معمولی دارد این است. که در کارتن های معمولی هنگامی که در مراحل دایکات و لب چسب کردن کارتن هستیم با است.فاده از دستگاه چاپ فلسکو طرح مورد نظر روی ان ها چاپ می شود. اما در تولید کارتن های لمینتی ابتدا باید طرح مورد نظر چاپ شده و سپس روی گلاسه چسبانده شود و به این ترتیب پوستر آماده می شود. این کار با



( فروش ) های دیگر