تولید و ساخت کارتن لمینتی در شهر جدید اندیشه

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


لمینیت (Laminate) در لغت به معنای چسباندن است.، با توجه به این که ضخامت کاغذ و مقواهای ترکیبی، با کیفیت و چاپ پذیری آن رابطه عکس دارد، مقواهای ترکیبی مثل ای فلوت یا سی فلوت به علت اینکه لایه ای کرکره ای داخلشان وجود دارد، سطح چاپی آنها ناهموار است. و قابلیت چاپ با کیفیت و عبور از دستگاه های چاپ افست را ندارند.

در فرایند تولید کارتن بسته بندی لمینتی، عملیات برش مقوا بر عهده دستگاه شیتر است. که با توجه به دستور طراحی و برنامه‌ریزی، عملیات برش را انجام می ‌دهد. این دستگاه دارای سرعت بالا ( ورق در ساعت ) و دقت حدود / میلی‌متر در تولید کارتن لمینتی می باشد. دستگاه شیتر عملیات برش مقواهای رول با عرض ، ، و سانتیمتر را انجام می دهد. این دستگاه به طراح در زمینه کاهش ضایعات ورق و نهایتاً قیمت تمام ‌شده بسته بندی لمینت کمک می کند. .ماشین چاپ برای چاپ کارتن لمینتی

احتمالاً تا به امروز بدون اینکه متوجه باشید، بارها با سطوح لمینت شده مواجه بوده‌اید. برای مثال، از این روش برای پوشش جلد کتاب‌ها، بسته‌بندی و کارت‌های ویزیت است.فاده می‌شود. کارخانجات تولیدی و صنایع مختلف نیز در بسته بندی محصولات خود از این نوع چاپ بسیار بهره می برند. در واقع، دو دلیل عمده برای افزودن پوشش لمینت به سطح محصول چاپی وجود دارد که عبارتند از:



( تولید و ساخت ) های دیگر