فروش کارتن لمینتی در شهر جدید اندیشه

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


کارتن لمینتی از یک لایه اصلی تشکیل می شود که لایه پایه یک ورق نازک جنس پلاستیک است.. این لایه مانع از جذب رطوبت می شود. لایه ضخیم تر که همان لایه میانی کارتن بسته بندی لمینتی می باشد از جنس کامپوزیت تشکیل شده است.. لایه دیگر همان لایه رویی کار است. که لایه تزیینی محسوب می شود. لازم به ذکر است. بسته به نیاز و فرآیند تولید این لایه ها می تواند کمتر و یا بیشتر شود. برای مثال کارتن لایه لمینتی و صادراتی برای بسته بندی‌های صادراتی است.فاده می‌شود که لایه‌های اضافی برای است.حکام بالاتر دارد. کارتن سازی گلبرگ باکس تولیدکننده و طراح کارتن های با کیفیت و لوکس می باشد که با نازلترین قیمت کارتن لمینتی، خدمات لمینت کارتن را انجام می‌دهد.

سینگل , سینگل ای فلوت , این نوع جعبه ها در سه کلاس E فلوت ،B فلوت و C فلوت تولید میشود. تفاوت این سه کلاس در اندازه گام فلوتینگ میانی محصول است.. در جعبه های سینگل فیس، جنس زیره دارای دولایه شامل فلوتینگ و فیس است. که سطح لمینت شده به عنوان لایه سوم بر روی فلوتینگ قرار گرفته و سه سطح را تکمیل میکند.

کارکرد مهم دستگاه لب چسب در کارتن سازی لمینتی انجام عملیات چسباندن لبه‌های کارتن و یا جعبه به یکدیگر در بسته بندی لمینتی می باشد. این دستگاه در مراحل پایانی تولید کارتن لمینتی کاربرد دارد؛ این دستگاه باید سرعت دقت بالا به همراه زمان آماده‌سازی کم باشد.



( فروش ) های دیگر