مشاوره و اجرا کارتن لمینتی در شهر جدید اندیشه

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.


شما می توانید با مراجعه به کارتن سازی لمینتی از خدمات لمینت کارتن بهره مند شوید، کارتن دارویی و کارتن پستی از جمله کارتن هایی هستند که چاپ لمینتی بر روی آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است.. هر چه میزان خوانایی و زیبایی محتوای درج شده بر روی بسته بندی این محصولات بهتر و با کیفیت تر باشد، روی رضایت مشتری تاثیر بیشتری دارد.در صورت سفارش کارتن لمینتی از گلبرگ باکس، ابتدا کارتن سازی گلبرگ باکس یک نمونه کارتن لمینتی رایگان برای شما ارسال می کند در صورت رضایت می توانید سفارش خود را نهایی کنید.", "thumbnailUrl": "https://golbargbox.com/wp-content/uploads/Laminated-carton-box.jpg", "uploadDate": "--", "duration": "PTMS", "publisher": { "@type": "Organization", "name": "golbargbox", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://golbargbox.com/wp-content/uploads/logo-.png", "width": , "height": } }, "contentUrl": "https://golbargbox.com/%da%a%d%a%d%b%d%aa%d%-%d%%d%%db%c%d%%d%aa%db%c-%da%%db%c%d%b%d%aa%d%f/", "embedUrl": "https://www.namasha.com/v/TqbuaM/%D%%D%B%D%B%D%%DB%C_%DA%A%D%A%D%B%D%AE%D%A%D%%D%_%DA%A%D%A%D%B%D%AA%D%_%D%B%D%A%D%B%DB%C_%DA%AF%D%%D%A%D%B%DA%AF_%D%A%D%A%DA%A%D%B" }

جعبه های لمینتی سه لا هم معمولا در سه کلاس E فلوت ،B فلوت وC فلوت و گاها Aفلوت هم تولید میشود. تفاوت این کلاس هم در اندازه گام فلوتینگ میانی محصول است.. در جعبه های لمینتی سه لا ، جنس زیره دارای سه لایه شامل فلوتینگ و دو سطح به عنوان فیس در دو طرف فلوتینگ میباشد که سطح لمینت شده به عنوان لایه چهارم بر روی یکی از سطوح فیس قرار گرفته و در واقع سازه ای چهار لایه ای را تشکیل میدهد

برای تولید کارتن لمینتی، تولید کننده کارتن لمینتی باید مراحل چاپ و کارتن سازی لمینتی را به صورت جداگانه انجام دهد. مراحل تولید جعبه و کارتن لمینتی به این شکل است. که در ابتدا تولید کننده کارتن لمینتی، طرح مورد نظر را روی مقوا توسط ماشین چاپ افست چاپ می کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر