تولید و ساخت کارتن لمینتی در شهر ری

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..


صنایع چاپ و کارتن سازی آریانا آماده همکاری و خدمت رسانی جهت تولید انواع جعبه لمینتی با جنس مقوا و کارتن های مورد نظر شما می باشد تا بالاترین کیفیت چاپ جعبه لمینتی و مراحل چاپ تکمیلی را برای شما به ارمغان آورد. تمامی چاپ جعبه لمینتی به صورت چاپ افست رنگ و پنتون (ساختگی ) می باشد.

کارتن لمینتی یکی از بهترین و زیباترین بسته بندی هایی است. که میتوان از آن در بازارهای داخلی و صادراتی بهره گرفت. به علت آنکه کیفیت و شکل ظاهری زیبایی به جعبه بسته بندی می بخشد باعث مقاوم تر شدن بسته بندی نیز شده و طول عمر آنرا بالاتر میبرد.

لمینت روی تمامی کارتن ها قابل اجراست. کارتن های دو لایه (سینگل فیس)، سه لایه، چهار لایه و پنج لایه همگی قابلیت لمینت شدن را دارند. لمینت یک لایه اضافی است. که روی ورق کارتن چسبانده میشود تا با چاپ زیبایی که در طرح و رنگ دارد، جذابیت جعبه ها را چند برابر کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر