فروش کارتن لمینتی در شهر ری

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از

ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:


لمینت مات برای بسته‌بندی‌های مدرن، کارت‌های ویزیت، پوشه‌ها، بروشورها و فهرست‌های چاپی مختلف مناسب است.. چون این پوشش دوام بالایی دارد و باعث می ‎شود تا بتوان مدت طولانی‌تری از این اقلام است.فاده کرد. سطح پوشیده شده با لمینت مات، نور را بازتاب نمی‌دهد و این یک روش خوب برای شناسایی نوع پوشش به کار رفته روی محصول چاپی است..

به مراحل نصب یک ورق مقوای توپر با چاپ افست بر روی سینگل فیس بسته بندی لمینتی یا لمینیشن گفته می شود. کارتن بسته بندی لمینتی کالا را در برابر ضربه ها و آسیب های احتمالی حفظ می کند و به محصول ارزش می دهد و سبب جلب توجه مشتری می شود. همچنین در کارتن بسته بندی لمینتی کیفیت چاپ اطلاعات و تصاویر بر روی کارتن بسیار بالا می رود. برای چاپ بر روی کارتن بسته بندی سفید به منظور بسته بندی مواد غذایی، کارتن بسته بندی میوه صادراتی مانند کارتن خرما، کارتن هندوانه ، بسته بندی میوه خشک و برای ایجاد چاپ و درج محتوا بر روی بسته بندی محصولاتی مانند بسته بندی چای، کارتن بسته بندی آجیل، بسته بندی خشکبار، کارتن بسته بندی پسته صادراتی و کارتن بسته بندی زرشک نیز از چاپ لمینت است.فاده می شود." } },{ "@type": "Question", "name": "بسته بندی پایدار چگونه به مواد غذایی کمک می‌کند؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "همه‌ی ما از هدر رفتن مواد غذایی تنفر داریم. همه روزه حجم زیادی از مواد غذایی در رستوران‌ها و فست فودها در حال دور ریخته شدن هستند. حتی خود مشتریانی که غذا را سفارش داده و به هر دلیل تا انتها آن را نتوانستند میل کنند دوست ندارند مواد غذایی دور ریخته شود. چه از لحاظ هزینه‌ای که داده‌اند و چه از لحاظ حیف شدن بقیه مواد غذایی. اما چاره کار کجاست؟

بهترین راه برای فروش محصولات است.فاده از کارتن های لمینتی است.، چاپی که بر روی کارتن سازی لمینتی انجام می شود بسیار با کیفیت است. چرا که به کمک ماشین آلات مخصوص به خود این کار صورت می گیرد آن هم به این شکل که ورق کارتن لمینتی چاپ شده را که به کمک دستگاه 



( فروش ) های دیگر