مشاوره و اجرا کارتن لمینتی در شهرک صنعتی شمس آباد

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


همانطور که گفته شد، لمینت فرآیندی است. که در ادامه چاپ افست میباشد. خدمات پس از چاپ مثل: سلفون، یووی، ورنی، طلاکوبی و برجسته سازی همگی از موارد پس از چاپ میباشند که با توجه به سفارش مشتری میتوان روی جعبه یا کارتن بسته بندی درج گردد.

همانطور که میدانید کارتن لمینتی حاصل فرآیند چاپ افست میباشد. کارتن های لمینتی با توجه به نداشتن محدودیت در طرح و رنگ، بیشتر برای محصولات صادراتی است.فاده میشوند. البته محصولاتی نیر در بازار داخلی میباشند که به بسته بندی های لمینتی عرضه میشوند. در این نوع چاپ، از خدمات پس از چاپ مثل: سلفون، یووی، ورنی، طلاکوبی، برجسته سازی و غیره است.فاده میشود تا جذابیت ظاهری کارتن را به حداکثر میزان خود برساند.

دستگاه لمينت سرد در صنعت كارتن سازي جهت سينگل ،كارتن سه لایه ،کارتن پنج لایه بِه وسيله چسب سيليكات تا عرض های متفاوت به صورت رول و شيت انجام ميگيرد و در برخی از محصولات بسته بندي به جای چسب سیلیکات از چسب سلفون و يا صحافي نيز است.فاده ميشود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر