تولید و ساخت کارتن لمینتی در شهرک صنعتی قرچک

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


در حقیقت، تفاوت این نوع کارتن، با بسته بندی های معمولی نیز در همین پوششی است. که بر روی کارتن ایجاد می شود. کارتن های معمولی نسبت به شرایط جوی و فشار حساس اند و سریع خراب خواهند شد. این امر می تواند محتویات درون آنها را نیز تحت تاثیر قرار دهد. این درحالی است. که کارتن های لمینتی به دلیل مقاومتی که در بسته بندی ایجاد می کنند، نه خود کارتن و نه محتویات درون آنها آسیب نخواهند دید.

کارتن لمینتی یکی از بهترین و زیباترین بسته بندی هایی است. که میتوان از آن در بازارهای داخلی و صادراتی بهره گرفت. به علت آنکه کیفیت و شکل ظاهری زیبایی به جعبه بسته بندی می بخشد باعث مقاوم تر شدن بسته بندی نیز شده و طول عمر آنرا بالاتر میبرد.

شناخت انواع ماشین های چسب برای تولید کارتن لمینتی بسیار اهمیت دارد. چنانچه جعبه یا کارتنی طراحی شود و تا مرحله چسب زنی انجام شود ولی در این مرحله ماشین لب چسب نتواند لبه‌های آن را به هم بچسباند، باید کار با دست چسب زده شود. در این صورت زمان زیادی برای چسباندن لب های کارتن لمینتی باید اختصاص داده شود که سبب بالا رفتن هزینه و قیمت تمام شده خرید و فروش کارتن لمینتی می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر