مشاوره و اجرا کارتن لمینتی در شهرک صنعتی قرچک

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


دستگاه لمينت سرد در صنعت كارتن سازي جهت سينگل ،كارتن سه لایه ،کارتن پنج لایه بِه وسيله چسب سيليكات تا عرض های متفاوت به صورت رول و شيت انجام ميگيرد و در برخی از محصولات بسته بندي به جای چسب سیلیکات از چسب سلفون و يا صحافي نيز است.فاده ميشود.

این نوع لمینت برای نواع کارتن های یک لایه و سه لایه و پنج لایه است.فاده می شود. این نوع لمینت غالبا با چسب سیلیکات بر روی کارتن ها چسبانده می شود. اما در برخی موارد از سلفون و صحافی نیز برای این منظور است.فاده می شود. همچنین این لمینت با توجه به درخواست و سفارش مشتری در ابعاد مختلف و به صورت رولی یا ورقه ای (شیت) تولید می شود.

تصور کنید دارای یک کسب و کار جدیدی هستید که قصد دارید در مدت زمان کمی آنرا به پیشرفتی دو چندان برسانید. در چنین شرایطی اولین راهکاری که باید به آن توجه کنید، جذب مشتری است.. این موضوع کاملا انکار ناپذیر است. که بسته بندی اولین چیزی است. که مشتری با آن روبرو خواهد شد. پس خود به نوعی تبلیغ گسترده محسوب میشود. برای مثال جعبه بسته بندی را میتوان به روش لمینت زیبا کرد که خود یک تبلیغ اساسی و موثر در جذب مشتری میباشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر