تولید و ساخت کارتن لمینتی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.


به مراحل نصب یک ورق مقوای توپر با چاپ افست بر روی سینگل فیس بسته بندی لمینتی یا لمینیشن گفته می شود. کارتن بسته بندی لمینتی کالا  را در برابر ضربه ها و آسیب های احتمالی حفظ می کند و به محصول ارزش می دهد و سبب جلب توجه مشتری می شود. همچنین در کارتن بسته بندی لمینتی کیفیت چاپ اطلاعات و تصاویر بر روی کارتن بسیار بالا می رود. برای چاپ بر روی

لمینت روندی است. که طی آن یک یا چند لایه پوشش با است.فاده از عامل پیوند‌ دهنده، روی سطح چاپی کارتن و جعبه و انواع محصولات چاپی دیگر قرار می‌گیرند. لایه زیرین ممکن است. غشاهای مختلف، کاغذ یا فویل‌های آلومینیومی باشد. به طور کلی در روند لمینت کردن، ماده‌ای چسبنده به لایه ‌ای که خاصیت جذب کمتری دارد چسبانده می شود. سپس لایه دوم روی آن پرس می‌شود تا لمینتی دو لایه جهت است.فاده بر روی کارتن لمینتی ایجاد شود.

خدمات لمینت کارتن تنها مربوط به بسته بندی نیست و به صورت های گوناگون می توان از ورق‌ کارتن لمینت برای پوشش دادن بر روی اشیاء است.فاده کرد تا از آسیب های احتمالی حفظ شوند. است.فاده از لمینت بر روی انواع عکس ها می تواند از تکه تکه شدن، آسیب دیدن در‌ مقابل آب، چروک شدن، رنگ و لکه دار‌ شدن، خراشیده ‌شدن، روغنی‌ شدن و یا اثر انگشت جلوگیری کند. همچنین کاربرد یک پوشش پلاستیکی از لمینت می تواند کارت‌های شناسایی و کارت‌های اعتباری در مقابل آسیب های احتمالی و از بین رفتن اطلاعات آن ها محافظت کند. برای ایجاد پوشش محافظ بر روی جعبه ها و ظروف نیز می توان از پوشش یو وی لمینتی است.فاده شود. در مجسمه سازی نیز با است.فاده از چوب و رزین می توان پوششی از لمینت ایجاد کرد. تفاوت کارتن معمولی با کارتن لمینتی چیست؟



( تولید و ساخت ) های دیگر