مشاوره و اجرا کارتن لمینتی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


بهترین راه برای فروش محصولات است.فاده از کارتن های لمینتی است.، چاپی که بر روی کارتن سازی لمینتی انجام می شود بسیار با کیفیت است. چرا که به کمک ماشین آلات مخصوص به خود این کار صورت می گیرد آن هم به این شکل که ورق کارتن لمینتی چاپ شده را که به کمک دستگاه چاپ افست تولید شده را به چسب بر روی کارتن لمینت می چسبانند. در این جا نمونه هایی از تصاویر کارتن های لمنتی به همراه چاپی که بر روی آنها انجام شده را برایتان آورده ایم.

تصور کنید دارای یک کسب و کار جدیدی هستید که قصد دارید در مدت زمان کمی آنرا به پیشرفتی دو چندان برسانید. در چنین شرایطی اولین راهکاری که باید به آن توجه کنید، جذب مشتری است.. این موضوع کاملا انکار ناپذیر است. که بسته بندی اولین چیزی است. که مشتری با آن روبرو خواهد شد. پس خود به نوعی تبلیغ گسترده محسوب میشود. برای مثال جعبه بسته بندی را میتوان به روش لمینت زیبا کرد که خود یک تبلیغ اساسی و موثر در جذب مشتری میباشد.

صنایع چاپ و کارتن سازی آریانا آماده همکاری و خدمت رسانی جهت تولید انواع جعبه لمینتی با جنس مقوا و کارتن های مورد نظر شما می باشد تا بالاترین کیفیت چاپ جعبه لمینتی و مراحل چاپ تکمیلی را برای شما به ارمغان آورد. تمامی چاپ جعبه لمینتی به صورت چاپ افست رنگ و پنتون (ساختگی ) می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر