تولید و ساخت کارتن لمینتی در شهریار

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی محمدحسین شهریار از دوران کودکی تا درگذشت اوست. داستان این مجموعه تلویزیونی از سال‌ها قبل در اواخر دوره حکومت قاجار روایت می‌شود. سید اسماعیل، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده، پس از به دنیا آمدن فرزندی از همسرش، کوکب خانم تصمیم می‌گیرد برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. مردی که بعدها به شهریار معروف می‌شود تا پایان دوره کودکی در این محل می‌ماند و در این سال‌ها با ابراهیم ادیب آشنا می‌شود مردی که بعدها در زندگی او تأثیر زیادی دارد.


برای اینکه لمینت بسته بندی چاپی گیرا و همه پسند بر روی کارتن لمینتی صورت گیرد باید در طراحی از طرح و روانشناسی ها بهره برد. عواملی مانند ماشین چاپ نو و اپراتور ماهر ، کیفیت مرکب چاپ و PH آب مصرفی در چاپ می تواند روی کیفیت و رزولویشن چاپ روی بسته بندی جعبه و کارتن لمینتی تاثیر زیادی داشته باشند. .ماشین دایکات برای ساخت کارتن بسته بندی لمینتی

کارتن سازی آریانا تولیدکننده انواع کارتن های لمینتی از جمعه کارتن مادر خرما می باشد. کارتن های مادر خرما با توجه به کیفیت بالای چاپ و جنس ورق کارتن است.فاده شده در این محصول مناسب صادرات و نگهداری در سردخانه می باشد. مجموعه چاپ و بسته بندی آریانا یکی از معدود شرکتهای

به طور کلی تولید کارتن لمینتی به وسیله دو دستگاه سرد و گرم انجام می شود که دستگاه سرد: برای تولید کارتن لمینتی لایه و کارتن لایه لمینتی و صادراتی به کمک چسب سیلیکات و چسب سلفون است.فاده می شود. ولی دستگاه گرم: جهت تهیه منوهای غذاها، کارت های ویزیت آن هم در ابعاد مختلف است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر