تولید و ساخت کارتن لمینتی در فیروزکوه

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در مسیر جاده فیروزکوه به سمنان و در سمت چپ آن، تپه‌ای به ارتفاع ۸ متر از سطح دریا خودنمایی می‌کند که یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های تهران بر فراز آن قرار گرفته است.. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قدمت این قلعه به حدود سال پیش برمی‌گردد و تا دوران تیموریان نیز مورد است.فاده بوده.

 هنگام بازدید از دریاچه، حواستان باشد که آب آن آشامیدنی نیست و به دلیل وجود گوگرد در آب آن،‌ مزه تلخی دارد. در اطراف دریاچه آهنک،‌ منطقه سرسبزی به نام بالا چشمه وجود دارد که چشمه جوشانی در آن وجود دارد. آب این چشمه که از دل کوه‌ها سرازیر می‌شود،‌ آشامیدنی و خنک است.. در این منطقه غاری نیز وجود دارد که در گذشته،‌ به‌عنوان پناهگاه از آن است.فاده می‌شد.

آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.


بنابراین در کارتن سازی آریانا در چاپ جعبه هایی که کیفیت بالایی مد نظر مشتری است.، کار چاپی روی کاغذ گلاسه نازک چاپ میشود، پس از روکش سلفون و یووی موضعی (درصورت نیاز مشتری) برای اینکه ضخامت مورد نظر شما تامین گردد، فرم چاپی آماده شده را روی انواع مقواهای، ای فلوت، سی فلوت و پنج لایه لمینیت مینماییم، سپس با ساخت قالب و دایکات کار نهایی آماده میگردد، کاربرد لمینیت در صنایع چاپ و بسته بندی کارتن سازی بسیار است.، اما عموما برای ساخت انواع جعبه کاربرد دارد، کارتن سازی آریانا با در اختیار داشتن تجهیزات کامل لمینیت در خدمت مشتریان محترم میباشد.

تولید کننده کارتن لمینتی می بایست مراحل چاپ و کارتن سازی را به طور مجزا انجام دهد به این معنا که تولید کننده کارتن لمینتی ابتدا طرح مورد نظر را روی مقوا توسط ماشین چاپ افست چاپ کرده و سپس اقدام به لمینت مقوای چاپ شده روی ورق کارتن می نماید و بعد از آن تازه وارد مراحل ساخت کارتن می گردد. در صورتی که در فر آیند تولید کارتن معمولی دستگاه چاپ فلکسو همزمان با مراحل کارتن سازی (دایکات و لب چسب) اقدام به چاپ طرح روی ورق کارتن می نماید که چاپ آن از کیفیت پایینتری برخوردار است. و ضمنا عملیات لمینت از فرآیند تولید حذف شده و چاپ بر روی خود ورق کارتن صورت می گیرد که این امر باعث کاهش کیفیت طرح چاپی و است.حکام کارتن می گردد.

دستگاه لمينت سرد در صنعت كارتن سازي جهت سينگل ،كارتن سه لایه ،کارتن پنج لایه بِه وسيله چسب سيليكات تا عرض های متفاوت به صورت رول و شيت انجام ميگيرد و در برخی از محصولات بسته بندي به جای چسب سیلیکات از چسب سلفون و يا صحافي نيز است.فاده ميشود.



( تولید و ساخت ) های دیگر