فروش کارتن لمینتی در فیروزکوه

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



تنگه واشی علاوه بر طبیعت زیبا، دارای آثار باستانی نیز می‌باشد. یکی از سه کتبیه معروف دوره قاجار در این تنگه واقع شده‌است. دو کتبیه دیگر در چشمه علی شهر ری و تونل وانا در جاده هراز واقع شده‌اند. هر سه این کتیبه‌ها به دستور فتحعلی شاه قاجار حکاکی شده‌است. فتحعلی شاه که دوران پیش از پادشاهی خویش را در شیراز گذرانده بود، با دیدن نقش برجسته‌های آن دیار، سه نفر به نامهای حجارباشی، نقاش باشی و معمارباشی را مسئول ساخت این سه کتبیه در تهران کرد. کتیبه واقع در تنگه واشی دارای ابعاد شش در هفت متر است. که وقایع زمان فتحعلی شاه دور تا دور کتیبه روایت شده‌است. بزرگ‌ترین نقش برجسته این کتیبه‌ها، نقش شکارگاه با تصویر اسب، نیزه و شکارهایش است. که در اطراف آن می‌توان عباس میرزا، علی قلی میرزا و علی نقی میرزا پسران فتحعلی شاه و همچنین نوادگانش را در حال شکار دید. این کتیبه که حدوداً ۸۵ ساله‌است به گونه‌ای در دل کوه حک شده که از بارش باران و تابش آفتاب در امان بوده‌است اما صنعت گردشگری به آن آسیب وارد نموده‌است.

باید بدانید که تهیه بلیط قطار فیروزکوه تهران،‌ تنها راه شما برای لذت بردن از این مسیر رؤیایی نیست. اگر فقط می‌خواهید به تماشای دیدنی‌های این مسیر بروید، می‌توانید با خریدن بلیط قطار گردشگری، این فرصت را برای خود و دوستانتان فراهم کنید. این قطارها در طول مسیر در ایستگاه‌های معین با جاذبه‌های دیدنی، توقف می‌کنند و شما می‌توانید تمام طبیعت و سازه‌های معروف را یک دل سیر تماشا کنید.

منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.


دوام و است.حکام بیشتر بسته بندی کیفیت و دقت بالای چاپ روی کارتن شکیل تر بودن کار در مقایسه با کارتن معمولی دقت بالاتر و در نتیجه کار بی نقص تر کاربرد در بسته بندی قطعات نیمه سنگین در بازاریابی و فروش تأثیر مثبت دارد. راحتی بیشتر در حمل و نقل کالا روشی موثر و کارا در تبلیغات برند تنوع در جنس و کیفیت متناسب با نیاز قیمت های متفاوت با توجه به تنوع محصولات.

قیمت کارتن های لمینتی به نسبت کارتن های معمولی بیشتر است.. آن هم به علت وجود لمینتی که بر روی کارتن کار شده و آن را به نسبت دیگر کارتن ها مقاوم تر کرده است.. اگر می خواهید از قیمت این نوع کارتن اطلاع پیدا کنید می توانید است.علام قیمت آنلاین از ما بگیرید.

طرح کردن طرحی که می خواهید روی آن چاپ کنید طراحی کردن خط تیغ ساختن قالب کارتن گرفتن زینک پستر را چاپ کردن در صورتی که نیاز باشد بر روی چاپ سلفون کشیده می شود عملیات لمینت را انجام دادن تیغ زدن و دایکات منگنه کردن بسته بندی کردن و در آخرین مرحله ارسال بسته بندی انجام شده



( فروش ) های دیگر