مشاوره و اجرا کارتن لمینتی در فیروزکوه

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



«فیروز پسر یزدگرد، پسر بهرام بود و پادشاهی وی پس از آن بود که برادر و سه تن از خاندان خویش را کشت. گویند در ملک وی هفت سال پیاپی قحطی شد و در آن دوران سخت، رعیت را چنان راه برد که هیچ‌کس از گرسنگی نمرد مگر یکی و او به خداوند نالید که رحمت خویش از او و رعیت او دریغ ندارد و باران ببارد و خدای اجابت کرد ولایت مانند پیش پرآب شد و درختان جان گرفت. فیروز بگفت تا به ری شهری بسازند و آن را فیروز نام کرد و مابین گرگان و دربند نیز شهری بساختند و آن را فیروز نام کردند و…»

بر اساس اطلاعات سرشماری در سال ۸۵ جمعیت شهرستان فیروزکوه ۸ نفر بوده‌است که ۵نفر (۸/۵٪) ساکن مناطق روستایی و نفر(/۵٪) ساکن منطقه شهری بوده‌اند کودکان زیر یکسال /٪ از جمعیت شهرستان را به خود اختصاص داده‌اند و زنان تا ساله ٪ از جمعیت را از آن خود نموده‌اند همچنین سالمندان ۵٪ از جمعیت را تشکیل می‌دهند که ٪ از جمعیت سالمند این شهرستان در روستاها به‌سر می‌برند. تعداد مدارس شهرستان در کلیه مقاطع مدرسه می‌باشد که دانش آموزان مشغول به تحصیل حدود ٪ جمعیت را به خود اختصاص داده‌است. اساس محور اقتصادی شهرستان فعالیت‌های باغداری و دامپروری می‌باشد. فیروزکوه با داشتن ۵ هکتار اراضی زیر کشت /درصد از اراضی زیر کشت است.ان را دارا بوده‌است از این میزان اراضی ۸ درصد به کشت محصولات سالانه و درصد ما بقی به تولیدات محصولات باغی اختصاص داشته‌است، که از این میان گندم و جو به عنوان مهم‌ترین محصولات کشاورزی و سیب، قیسی و گردو نیز از مهم‌ترین محصولات باغی این شهرستان بحساب می‌آید. در بخش دامپروری علی‌رغم وجود است.عدادهای بالقوه فراوان شهرستان تا به حال قادر به است.فاده بهینه از این موهبت خدادادی نبوده‌است بخش دامپروری شهرستان تنها توان تولید ۵تن شیر یعنی دو درصد شیر تولیدی است.ان و ۸ تن کود (/ درصد تولید است.ان) را داشته‌است در بخش صنعت و معدن از وضعیت مناسبتری برخوردار می‌باشد وجود معادن شن و ماسه، سنگ‌های لاشه ساختمانی، آهک سیلیس و کائولن و کارخانه سیمان و

دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.


لمینت مات برای بسته‌بندی‌های مدرن، کارت‌های ویزیت، پوشه‌ها، بروشورها و فهرست‌های چاپی مختلف مناسب است.. چون این پوشش دوام بالایی دارد و باعث می ‎شود تا بتوان مدت طولانی‌تری از این اقلام است.فاده کرد. سطح پوشیده شده با لمینت مات، نور را بازتاب نمی‌دهد و این یک روش خوب برای شناسایی نوع پوشش به کار رفته روی محصول چاپی است..

همانطور که میدانید کارتن لمینتی حاصل فرآیند چاپ افست میباشد. کارتن های لمینتی با توجه به نداشتن محدودیت در طرح و رنگ، بیشتر برای محصولات صادراتی است.فاده میشوند. البته محصولاتی نیر در بازار داخلی میباشند که به بسته بندی های لمینتی عرضه میشوند. در این نوع چاپ، از خدمات پس از چاپ مثل: سلفون، یووی، ورنی، طلاکوبی، برجسته سازی و غیره است.فاده میشود تا جذابیت ظاهری کارتن را به حداکثر میزان خود برساند.

کارکرد مهم دستگاه لب چسب  در کارتن سازی لمینتی انجام عملیات چسباندن لبه‌های کارتن و یا جعبه به یکدیگر در بسته بندی لمینتی می باشد. این دستگاه در مراحل پایانی تولید کارتن لمینتی کاربرد دارد؛ این دستگاه باید سرعت دقت بالا به همراه زمان آماده‌سازی کم باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر