تولید و ساخت کارتن لمینتی در قرچک

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.


در کنار مزایای بسیاری که کارتن لمینتی دارد می توان معایبی را نیز برای این نوع کارتن بسته بندی نام برد که شامل هزینه بسته بندی بالا و عدم کاربرد در خصوص قطعات سنگین می باشد. به دلیل است.فاده از چاپ لمینت بر روی این کارتن و نقش بسته بندی لمینتی در افزایش فروش محصولات، قیمت خرید و فروش کارتن لمینتی در مقایسه با قیمت سایر کارتن ها بیشتر است..

پوشش مخملی با ایجاد ظاهری انعطاف‌پذیر، رنگ‌ها را ملایم کرده و کنتراست را کاهش می‌دهد. پس در مجموع ظاهری روشن‌تر برای محصول می‌سازد. این نوع لمینت کمی گران‌تر از سایر پوشش‌هاست اما قطعاً بسته‌بندی شما را وارد مرحله جدید و جذابی می‌کند. با این کار، افراد بیشتری تحت تاثیر شکوه آن قرار گرفته و در نهایت باعث می‌شود تا کسب و کارهایی که تازه شروع به کار کرده اند، از همان ابتدا شنیده شود.

همانطور که گفته شد، لمینت فرآیندی است. که در ادامه چاپ افست میباشد. خدمات پس از چاپ مثل: سلفون، یووی، ورنی، طلاکوبی و برجسته سازی همگی از موارد پس از چاپ میباشند که با توجه به سفارش مشتری میتوان روی جعبه یا کارتن بسته بندی درج گردد.



( تولید و ساخت ) های دیگر