فروش کارتن لمینتی در قرچک

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..


احتمالاً تا به امروز بدون اینکه متوجه باشید، بارها با سطوح لمینت شده مواجه بوده‌اید. برای مثال، از این روش برای پوشش جلد کتاب‌ها، بسته‌بندی و کارت‌های ویزیت است.فاده می‌شود. کارخانجات تولیدی و صنایع مختلف نیز در بسته بندی محصولات خود از این نوع چاپ بسیار بهره می برند. در واقع، دو دلیل عمده برای افزودن پوشش لمینت به سطح محصول چاپی وجود دارد که عبارتند از:

صنایع چاپ و کارتن سازی آریانا آماده همکاری و خدمت رسانی جهت تولید انواع جعبه لمینتی با جنس مقوا و کارتن های مورد نظر شما می باشد تا بالاترین کیفیت چاپ جعبه لمینتی و مراحل چاپ تکمیلی را برای شما به ارمغان آورد. تمامی چاپ جعبه لمینتی به صورت چاپ افست رنگ و پنتون (ساختگی ) می باشد.

کارتن سازی آریانا تولیدکننده انواع کارتن های لمینتی از جمعه کارتن مادر خرما می باشد. کارتن های مادر خرما با توجه به کیفیت بالای چاپ و جنس ورق کارتن است.فاده شده در این محصول مناسب صادرات و نگهداری در سردخانه می باشد. مجموعه چاپ و بسته بندی آریانا یکی از معدود شرکتهای



( فروش ) های دیگر