مشاوره و اجرا کارتن لمینتی در لواسان

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



مردم لواسان به واسطه فرهنگ غنی و اصالتی که دارند، هنوز آداب و رسوم خود را در مناسبت‌های مختلف حفظ کرده‌اند. به‌عنوان مثال زمان کاشت و داشت و برداشت گندم، برای افزایش برکت محصولشان، سرودهای مذهبی که اصطلاحا بدان چاووشی گفته می‌شود را اجرا می‌کنند یا در مراسم شادی و جشن حنابندان، گرد هم جمع شده و بازی‌هایی مانند شاه و وزیر انجام می‌دهند.

دشت هویج یا دشت گرچال (گودال آتش) یکی از جاذبه‌های روستای افجه محسوب می‌شود که ظاهرا در قدیم زیر کشت هویج بوده است.. برای رسیدن به این دشت باید پس از پارک خودروی خود در روستا، مسیری با شیب تند و سربالایی را پیش بگیرید که در بین راه از کنار باغ‌های آلبالو و گیلاس و گردو عبور می‌کند. پس از حدود دو ساعت به این دشت بسیار زیبا می‌رسید.

این آبشار در یکی از تاریخی‌ترین روستاهای بخش لواسانات واقع شده است. و همین موجب می‌شود که شما در بازدید از آن یک روز هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید. حواستان باشد در این بازدید از تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، جوهک و شیرتازه غافل نشوید. این جاذبه‌های تاریخی در روستای کند علیا قدمتی برابر با اوایل دوره اسلامی دارند.


صنایع چاپ و کارتن سازی آریانا آماده همکاری و خدمت رسانی جهت تولید انواع جعبه لمینتی با جنس مقوا و کارتن های مورد نظر شما می باشد تا بالاترین کیفیت چاپ جعبه لمینتی و مراحل چاپ تکمیلی را برای شما به ارمغان آورد. تمامی چاپ جعبه لمینتی به صورت چاپ افست رنگ و پنتون (ساختگی ) می باشد.

قیمت کارتن های لمینتی به نسبت کارتن های معمولی بیشتر است.. آن هم به علت وجود لمینتی که بر روی کارتن کار شده و آن را به نسبت دیگر کارتن ها مقاوم تر کرده است.. اگر می خواهید از قیمت این نوع کارتن اطلاع پیدا کنید می توانید است.علام قیمت آنلاین از ما بگیرید.

همانطور که میدانید کارتن لمینتی حاصل فرآیند چاپ افست میباشد. کارتن های لمینتی با توجه به نداشتن محدودیت در طرح و رنگ، بیشتر برای محصولات صادراتی است.فاده میشوند. البته محصولاتی نیر در بازار داخلی میباشند که به بسته بندی های لمینتی عرضه میشوند. در این نوع چاپ، از خدمات پس از چاپ مثل: سلفون، یووی، ورنی، طلاکوبی، برجسته سازی و غیره است.فاده میشود تا جذابیت ظاهری کارتن را به حداکثر میزان خود برساند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر