تولید و ساخت کارتن لمینتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


کارتن سازی آریانا تولید کننده انواع جعبه لمینت در ابعاد مختلف از کوچکترین سایز تا ابعاد بزرگ به صورت یک تکه و است.حکام بالا می باشد. آریانا سلولز با در اختیار داشتن تمامی ماشین آلات تولید جعبه های لمینت مانند حط تولید ورق سازی , دستگاه سلفون کشی و کلیه ماشین آلات کارتن سازی جعبه های لمینت یکی از بزرگترین و کامل ترین مجموعه های تولید کارتن لمینت در سطح کشور می باشد.

برای تولید کارتن لمینتی، تولید کننده کارتن لمینتی باید مراحل چاپ و کارتن سازی لمینتی را به صورت جداگانه انجام دهد. مراحل تولید جعبه و کارتن لمینتی به این شکل است. که در ابتدا تولید کننده کارتن لمینتی، طرح مورد نظر را روی مقوا توسط ماشین چاپ افست چاپ می کند.

کارتن های لمینتی در بسیاری از موارد به عنوان کارتن مادر است.فاده می شوند به طوری که تعداد زیادی از یک محصول درون این کارتن ها قرار می گیرد و برای فروشندگان ارسال می شود. دلیل اصلی است.فاده از این کارتن ها برای این کاربرد است.حکام بالای مقواهای چندلایه می باشد که تحمل وزن بالایی دارند.



( تولید و ساخت ) های دیگر