فروش کارتن لمینتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


تولید جعبه لمینتی و بسته بندی روکش دار که از چسباندن دو جنس مقوا به یکدیگر ایجاد می شود ، که مقوای رویه بیشتر از مقوای پشت طوسی می باشد و مقوای زیره از جنس کارتن به صورت (دولایه ،لایه ،۵ لایه) می باشد و به منظور است.حکام بیشتر جعبه و سالم ماندن محصول داخل جعبه در مقابل فشارهای خارجی تولید می شود.

برای ساخت انواع کارتن ها و جعبه های لمینتی، سطحی از مقوا که بر روی آن عملیات چاپ انجام شده روی سطح کارتن چسبانده می شود. در داخل ورق کارتن لمینتی لایه هایی به اسم فلوت برای شکل دادن به موج ورق کارتنی وجود دارند. این فلوت ها  بر اساس است.انداردهایی به صورت A,B,C,E,F  تقسیم بندی می شوند و دارای ارتفاع و فاصله های متفاوتی هستند.

تولید کارتن لمینتی در مقایسه با کارتن معمولی دارای مزیت های مهمی است.. وجود چاپ لمینت در تولید کارتن لمینتی سبب ایجاد قابلیت های خاصی در این نوع کارتن می شود. برای کسانی که دنبال خرید کارتن با قیمت مناسب هستند بجای خرید کارتن لمینتی، کارتن معمولی پیشنهاد می شود زیرا این نوع کارتن دارای قیمت مناسبی می باشد.



( فروش ) های دیگر