تولید و ساخت کارتن لمینتی در ورامین

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.

در سال هجری، عمر، یکی از مأموران خود به نام نعیم بن مقرن را به ری می‌فرستد؛ در حالی که در آن زمان در ری سیاوخش خود را برای مبارزه با سپاه عرب آماده می‌کرد. در بین سپاهیان سیاوخش شخصی به نام رامی که با وی دشمنی داشته با مأمور عمر در روستای کوچک قوهه که در شمال غربی شهر ورامین واقع است. ملاقات می‌کند و مأمور عمر هم سپاهی را در اختیار وی می‌گذارد و مسلمانان ورامین را فتح کردند.

امامزاده یحیی دارای گنبد بزرگ آجری است. که در بدنه‌اش هشت دریچه مشبک ساخته شده‌ است.. این امامزاده در جنوب شرقی ورامین قرار دارد و متشکل از چهار برج طاق نما است.. در قسمت پایین دیواره صحن، گچ‌بری‌هایی وجود دارد و در پایین آن‌ها نیز کاشی‌های بزرگ و زیبایی با جلای فلزی به کار رفته‌ است..


کارتن لمینتی از یک لایه اصلی تشکیل می شود که لایه پایه یک ورق نازک جنس پلاستیک است.. این لایه مانع از جذب رطوبت می شود. لایه ضخیم تر که همان لایه میانی کارتن بسته بندی لمینتی می باشد از جنس کامپوزیت تشکیل شده است.. لایه دیگر همان لایه رویی کار است. که لایه تزیینی محسوب می شود. لازم به ذکر است. بسته به نیاز و فرآیند تولید این لایه ها می تواند کمتر و یا بیشتر شود. برای مثال کارتن لایه لمینتی و صادراتی برای بسته بندی‌های صادراتی است.فاده می‌شود که لایه‌های اضافی برای است.حکام بالاتر دارد. کارتن سازی گلبرگ باکس تولیدکننده و طراح کارتن های با کیفیت و لوکس می باشد که با نازلترین قیمت کارتن لمینتی، خدمات لمینت کارتن را انجام می‌دهد.

برای حل این مشکلات از لمینت است.فاده می شود. لمینت در واقع یک لایه نازک از مقوا گلاسه است. که کار چاپ تبلیغات و بازرایابی محصول روی آن انجام شده است. و بر روی کارتن ها چسبانده می شود. این کار باعث می شود تا جذابیت بسته بندی با است.فاده از رنگ های متنوع و جذاب زیباتر شود و در نتیجه فروش محصول بالاتر برود.

کارتن های لمینتی در بسیاری از موارد به عنوان کارتن مادر است.فاده می شوند به طوری که تعداد زیادی از یک محصول درون این کارتن ها قرار می گیرد و برای فروشندگان ارسال می شود. دلیل اصلی است.فاده از این کارتن ها برای این کاربرد است.حکام بالای مقواهای چندلایه می باشد که تحمل وزن بالایی دارند.



( تولید و ساخت ) های دیگر