فروش کارتن لمینتی در ورامین

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید ورامین است.. گردشگران در سفرهای خود به خرید کردن علاقه دارند و در سفرهای به سراغ مراکز خرید می‌روند تا علاوه بر تهیه سوغاتی، یادگاری نیز تهیه کنند. از معروف‌ترین مراکز خرید ورامین می‌توان به:پاساژ گل نرگس، خیابان محمدآباد قرچک و میدان امام ورامین اشاره نمود.

ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است.. این شهرستان در کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچک و پیشوا تشکیل شده است.. کمتر گردشگری به ورامین به عنوان یک مقصد گردشگری فکر می‌کند اما باید گفت که این شهر جزو شهرهای تاریخی تهران محسوب می شود و می‌تواند مقصد مناسبی برای سفرهای یک‌روزه درون است.انی باشد. امروزه با هم گشتی کوتاه در این شهرستان خواهیم زد. با ما همراه باشید.

وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..


بنابراین در کارتن سازی آریانا در چاپ جعبه هایی که کیفیت بالایی مد نظر مشتری است.، کار چاپی روی کاغذ گلاسه نازک چاپ میشود، پس از روکش سلفون و یووی موضعی (درصورت نیاز مشتری) برای اینکه ضخامت مورد نظر شما تامین گردد، فرم چاپی آماده شده را روی انواع مقواهای، ای فلوت، سی فلوت و پنج لایه لمینیت مینماییم، سپس با ساخت قالب و دایکات کار نهایی آماده میگردد، کاربرد لمینیت در صنایع چاپ و بسته بندی کارتن سازی بسیار است.، اما عموما برای ساخت انواع جعبه کاربرد دارد، کارتن سازی آریانا با در اختیار داشتن تجهیزات کامل لمینیت در خدمت مشتریان محترم میباشد.

لمینت روی تمامی کارتن ها قابل اجراست. کارتن های دو لایه (سینگل فیس)، سه لایه، چهار لایه و پنج لایه همگی قابلیت لمینت شدن را دارند. لمینت یک لایه اضافی است. که روی ورق کارتن چسبانده میشود تا با چاپ زیبایی که در طرح و رنگ دارد، جذابیت جعبه ها را چند برابر کند.

لمینت یکی از مهمترین مراحل خدمات پس از چاپ می باشد که نقش به سزایی در بسته بندی یک جعبه و یا کارتن فانتزی دارد نوع و کیفیت چسب لمینت در دوام و ماندگاری جعبه تأثیر زیادی دارد. کارتن سازی آریانا سلولز مجهز به دستگاه لمینت سرد و در آینده ای نه چندان دور مجهز به دستگاه لمینت گرم (چسبی ) میباشد که کارایی این دو دستگاه بسیار متفاوت میباشد.



( فروش ) های دیگر