مشاوره و اجرا کارتن لمینتی در ورامین

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



افسانه‌های تاریخی بسیاری را به ورامین نسبت می‌دهند، از زادگاه فریدون تا بهرام گور. ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است. که قدمتی کهن دارد. می‌گویند ورامین چهاردهمین منطقه‌ای است. که به دست آریایی‌ها بنا شده است.. نام ورامین در فرهنگ اوستایی به‌معنای پناهگاه است.. در گذر زمان افراد مختلفی از قومیت‌های گوناگون به این شهر مهاجرت کرده‌اند؛ اما وجود تعدادی قلعه تاریخی نشان می‌دهد که فارغ از هرگونه مهاجرتی اکثر ساکنان این منطقه پیش از سلام زرتشتی بوده‌اند.

تالاب بند علی خان در ۵ کیلومتری جنوب شهرستان ورامین قرار دارد. این تالاب فصلی، در فصول گرم سال به‌صورت باتلاق درمی‌آید و گاهی خشک می‌شود؛ اما در پاییز و زمستان، مملو از آب می‌شود و پرندگان مهاجر را به سوی خود جذب می‌کند. این تالاب زیستگاه و محل زمستان‌گذرانی پرندگانی همچون اردک‌های سرسبز، خوتکا، غازها، آبچلیک‌های پاسبز و پاسرخ و فیلوش است. و بیش از همه در آن چنگر یافت می‌شود. وجود نی که در محیط آب شیرین رشد می‌کند، نشان از تصفیه خود‌به‌خود آب در این تالاب دارد.

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.


یکی از پرمصرف ترین کارتن ها در صنایع غذایی کارتن لمینتی خرما میباشد. این نوع کارتن علاوه بر مصارف داخلی برای خرما صادراتی نیز کاربرد فراوانی دارد. مجموعه بسته بندی فاطر با تجربه سالها تولید کارتن لمینتی خرما آماده ارائه خدمات تخصصی در این حوزه به مشتریان گرامی میباشد.

بنابراین در کارتن سازی آریانا در چاپ جعبه هایی که کیفیت بالایی مد نظر مشتری است.، کار چاپی روی کاغذ گلاسه نازک چاپ میشود، پس از روکش سلفون و یووی موضعی (درصورت نیاز مشتری) برای اینکه ضخامت مورد نظر شما تامین گردد، فرم چاپی آماده شده را روی انواع مقواهای، ای فلوت، سی فلوت و پنج لایه لمینیت مینماییم، سپس با ساخت قالب و دایکات کار نهایی آماده میگردد، کاربرد لمینیت در صنایع چاپ و بسته بندی کارتن سازی بسیار است.، اما عموما برای ساخت انواع جعبه کاربرد دارد، کارتن سازی آریانا با در اختیار داشتن تجهیزات کامل لمینیت در خدمت مشتریان محترم میباشد.

لمینیت (Laminate) در لغت به معنای چسباندن است.، با توجه به این که ضخامت کاغذ و مقواهای ترکیبی، با کیفیت و چاپ پذیری آن رابطه عکس دارد، مقواهای ترکیبی مثل ای فلوت یا سی فلوت به علت اینکه لایه ای کرکره ای داخلشان وجود دارد، سطح چاپی آنها ناهموار است. و قابلیت چاپ با کیفیت و عبور از دستگاه های چاپ افست را ندارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر