فروش کارتن لمینتی در پردیس

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.


در حرفه ی لمینت کارتن مقوای چاپ شده ( پوستر چاپ شده) را به وسیله دستگاه چاپ افست که انجام گردیده را با چسب سیلیکات یا صحافی و یا سلفون بر روی کارتن لمینت میکنند و بعد از این مرحله فرایند تولید روی مقوا آغاز می گردد. به این تکنیک به دلیل اینکه مقوای چاپ شده روی ورق کارتن را می پوشاند لمینت می گویند .

کارتن های ساده از بسته بندی های رایج و کم هزینه محسوب می شود. اما لمینت بسته بندی  ترکیب یک بسته بندی مدرن همراه با طرح و ساختار گرافیکی چاپ شده تاثیر به سزایی در فروش و عرضه کالا دارد. کارتن لمینتی یکی از گزینه های مدرن و لوکس در

این نوع بسته بندی‌ها علاوه بر آن که خود برای محیط زیست آسیبی ندارند، برای خود مواد غذایی نیز هیچ ضرر و آسیبی ایجاد نمی‌کنند. بنابراین مشتری با خیال راحت بقیه غذای خود را درون بسته بندی پایدار یا سبز قرار داده و در زمان دیگری آن را میل می‌کند.



( فروش ) های دیگر