تولید و ساخت کارتن لمینتی در چهاردانگه

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.


لمینت یکی از مهمترین مراحل خدمات پس از چاپ می باشد که نقش به سزایی در بسته بندی یک جعبه و یا کارتن فانتزی دارد نوع و کیفیت چسب لمینت در دوام و ماندگاری جعبه تأثیر زیادی دارد. کارتن سازی آریانا سلولز مجهز به دستگاه لمینت سرد و در آینده ای نه چندان دور مجهز به دستگاه لمینت گرم (چسبی ) میباشد که کارایی این دو دستگاه بسیار متفاوت میباشد.

جعبه های لمینتی سه لا هم معمولا در سه کلاس E فلوت ،B فلوت وC فلوت و گاها Aفلوت هم تولید میشود. تفاوت این کلاس هم در اندازه گام فلوتینگ میانی محصول است.. در جعبه های لمینتی سه لا ، جنس زیره دارای سه لایه شامل فلوتینگ و دو سطح به عنوان فیس در دو طرف فلوتینگ میباشد که سطح لمینت شده به عنوان لایه چهارم بر روی یکی از سطوح فیس قرار گرفته و در واقع سازه ای چهار لایه ای را تشکیل میدهد

کارتن لمینتی یکی از بهترین و زیباترین بسته بندی هایی است. که میتوان از آن در بازارهای داخلی و صادراتی بهره گرفت. به علت آنکه کیفیت و شکل ظاهری زیبایی به جعبه بسته بندی می بخشد باعث مقاوم تر شدن بسته بندی نیز شده و طول عمر آنرا بالاتر میبرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر