تولید و ساخت کارتن و جعبه در دماوند

cartons and boxes-1
cartons and boxes-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در اشعار و منظومه‌های شاعران دیگر از جمله قصیده‌ای از ناصرخسرو، منظومه ویس و رامین از فخرالدین اسعد گرگانی و قصیده‌ای از خاقانی تلمیح این اسطوره دیده می‌شود. قصیده دماوندیه دوم که در سال توسط ملک‌الشعرای بهار سروده شد، از شعرهای معروفی است. که درباره دماوند سروده شده، چنین است.:

قلهٔ دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری و است.واری و یک نماد ملّی است. و همچنین مضمون اشعار بسیاری از شاعران قرار گرفته از جمله آنها شعر دماوندیه ملک الشعرای بهار است. که تاکنون در قالب اثری ملّی به ثبت رسیده و به روش‌های گوناگون از آن به عنوان نمادی ملّی یاد می‌شود.

پوشش گیاهی این منطقه غنی است.؛ به‌گونه‌ای که از بسیاری گیاهان دارویی‌ این منطقه در کتاب‌های معتبر گیاه شناسی یاد شده است.. در ارتفاعات مختلف کوه دماوند، گیاهان فراوان و گوناگونی می‌روید که برخی از آن‌ها فقط در یک ارتفاع خاصی دیده می‌شود. گیاهان این منطقه که به اسم دماوند نام‌گذاری شده‌اند، عبارت‌اند از: کلاه میرحسن دماوندی، کزل دماوندی، بومادران دماوندی، پیرگیاه دماوندی، ریش قوش دماوندی، فراموشم مکن دماوندی، زنگوله‌ای دماوندی، کتانی دماوندی و ماشک دماوندی.


در اخر قابل ذکر است. اجرای یک بسته بندی مناسب و با کیفیت چاپ بالا علاوه بر اینکه کالا را محافظت میکند باعث رضایت مشتریان و افزایش فروش شرکتها میشود . و این روش یکی از بهترین روشهای حفظ کالا تا مصرف نهایی است.. به طوری که شکیل بودن بسته بندی تاثیر مستقیم بر افزایش فروش محصولات دارد.

-چاپ لمینتی نوعی از چاپ که با چسباندن یک مقوا با چاپ افست به همراه پوشش سلفونی یا ورنی که منجر به محافظت بیشتر کالا در برابر ضربه و لرزش  است و از طرفی کیفیت چاپ در بسته بندی حفظ میگردد . معمولا این نوع بسته بندی ها بسیار شکیل و برای ارائه به بازارهای داخلی و خارجی بسیار مناسب هستند.

در گروه کارگاه های جعبه سازی و کارتن سازی آروین علاوه بر جعبه و کارتن های معمول و متداول در بازار این شرکت با بهره گیری از متخصصان طراحی صنعتی و گرافیک اقدام به ابداعات بی بدیل در زمینه بسته بندی های مختلف نظیر جعبه های کابل مخابراتی j-Y(st)Y و برای اولین بار جعبه خرما به صورت امروزی را تولید و به بازار جهانی عرضه کرده است..



( تولید و ساخت ) های دیگر