فروش کارتن و جعبه در دماوند

cartons and boxes-1
cartons and boxes-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).

شهرت آن بیش از هر چیز در این است. که فریدون از شخصیت‌های اساطیری ایران، ضحاک را در آنجا، در غاری به بند کشیده‌ و ضحاک آنجا زندانی‌ است. تا آخرالزمان که بند بگسلد و کشتن خلق آغاز کند و سرانجام به دست گرشاسپ کشته شود. هنوز هم بعضی از ساکنین نزدیک این کوه باور دارند که ضحاک در دماوند زندانی است. و اعتقاد دارند که بعضی صداهایی که از کوه شنیده می‌شود، ناله‌های او است.. بنا به روایتی نبرد لشکر فریدون به سپاهسالاری کاوه با ضحاک در حوالی دماوند بوده است..

برخی دیگر از گونه‌های گیاهای دماوند عبارت‌اند از: کاج آلپ، اسپرس کوهی نیمه کروی، گون، یاسمن صخره‌ای، ازمکی کوهسری، پیربهار دنایی، شبدر شاه بلوطی، ترشک کوهسری، دغدغک البرزی، پلاخور بوته‌ای، گالش انگور، تیره گل، نسترن وحشی، قفقازی، رز گردآلود، گز، علف بره، چمن آراراتی، چمن گندمی آسیای مرکزی، جاروی علفی بامی، علف قرمز، جو چمنزار، ملیکای بی زبانک، علف صورتی، چاودار هراتی، شبه یولاف شکننده، ریش سنبل، خشخاش طناز، شکرتیغال و شکرتیغال مشهدی، چون جاشیر، سریش و در جاهای مرطوب زبان طلا، پیرسنبل، قدومه پرشاخه، جعفری فرنگی معطر، بادرنجبویه دنایی، خاکشیر تلخ کوتوله، گل بی مرگ طلایی، پنجه برگ نقره گون، آزاد بری، پنجه برگ همدانی، دنایی، سنبله ارغوانی و مینای پرکپه برگ نقره‌ای.


ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

در اخر قابل ذکر است. اجرای یک بسته بندی مناسب و با کیفیت چاپ بالا علاوه بر اینکه کالا را محافظت میکند باعث رضایت مشتریان و افزایش فروش شرکتها میشود . و این روش یکی از بهترین روشهای حفظ کالا تا مصرف نهایی است.. به طوری که شکیل بودن بسته بندی تاثیر مستقیم بر افزایش فروش محصولات دارد.

صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.



( فروش ) های دیگر