تولید و ساخت کارتن و جعبه در شهر جدید اندیشه

cartons and boxes-1
cartons and boxes-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود


هزینه کم در تولید کارتن است.فاده آن را به صرفه کرده است. همچنین قابلیت حمل و نقل بدلیل سبک بودن کارتن مورد است.قبال قرار میگیرد و شاید بتوان گفت به دلیل است.فاده از طراحی و چاپ و داشتن ابعاد مختلف درخواستی و چاپ لوگو و برند خاص در است.فاده از کارتن به فروش و بازاریابی محصول تولیدی کمک فراوانی میکند. قابل ذکر است. به خاطر بازیافت کارتن به محیط زیست باعث حفظ محیط زیست میگردد و همچنین  است.فاده از کارتن در حفظ و نگهداری محصول و مقاوت بر اثر ضربه تاثیر دارد.

-چاپ لمینتی نوعی از چاپ که با چسباندن یک مقوا با چاپ افست به همراه پوشش سلفونی یا ورنی که منجر به محافظت بیشتر کالا در برابر ضربه و لرزش  است و از طرفی کیفیت چاپ در بسته بندی حفظ میگردد . معمولا این نوع بسته بندی ها بسیار شکیل و برای ارائه به بازارهای داخلی و خارجی بسیار مناسب هستند.

صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.



( تولید و ساخت ) های دیگر