فروش کارتن و جعبه در شهر جدید اندیشه

cartons and boxes-1
cartons and boxes-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.


ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

هم چنین با رویه لمینت و خدمات پس از چاپ مثل سلفون آمادگی و مقاومت کارتن را برای نگهداری محصولات درون انبار یا کانتینرهای یخچال دار بالا ببرند. یک کارتن سازی برای تولید همه موارد گفته شده به یکسری از تجهیزات و ماشین آلات نیازمند است. که در واقع بدون آنها

-چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است. که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. قیمت کلیشه چاپ با مقدار ژلاتین مصرفی و تعداد رنگ های مصرف شده محاسبه می شود و در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است..



( فروش ) های دیگر